Deel jouw ervaring!
Sinds kort ben ik in het bezit van een prachtige headset.. Althans dat zou 't moeten zijn.
Ik heb deze aangeschaft in het buitenland, Portugal (binnen EU). Echter onmiddelijk na ik 'm testte had ik last van het "Popping" probleem welke gekend is bij Reddit en volgens mij ook bij Sony. Het treed vooral op bij het stappen/wandelen en alleen als NC aanstaat.
De winkel wou hem dus niet retour aannemen. Maar ging hem dus ongeacht of hij 3 dagen geleden was aangeschaft richting Sony sturen. Portugal kennende, kan ik dit beter zelf doen. Ik leerde er mee leven
Na 3 weken begon de headband te kraken. Alsof een oud bed waar je in springt, aan linkerkant alleen (heel irritant). Als je de headset aanzet, of verplaatst is het duidelijk merkbaar.
Nu dit zijn 2 veel voorkomende problemen. Ik maak me meer zorgen om mijn laatste probleem:
Ik heb een héél groot gevoel dat de noice cancelling maar voor de helft meer functioneerd. Geluiden die vroeger weggefilterd werden, hoor ik nu weer. Soms heb ik het gevoel na 20x aan/uit zetten dat dit dan veel beter gaat. Ik reset hem dagelijks in de hoop dat dit beter wordt. Maar tervergeefs, zijn er nog mensen met dit specifiek probleem? En de andere problemen?
Iemand ervaring met de reparatiedienst van Sony? Hoelang dit duurd etc.. Aangezien ik in het buitenland werk en leef is dit dus van belang voor mij!
Hi Wouter,
Ik heb het even voor je nagevraagd bij onze service. Daar geven ze aan te denken dat het geen defect is, maar uit het mechanisme komt (ivm het draaien van de schelpen). Echter om het zeker te weten raad ik je aan om de headphone ter reparatie aan te bieden, zodat precies uitgezocht kan worden waar het krakende geluid vandaan komt.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Hallo Bibi,
Het zou kunnen dat het door het bewegen komt, ik vraag me dan alleen af waarom het niet/minder gebeurd als de koptelefoon uit staat.
Waar zou ik langs kunnen gaan om hem te laten testen/repareren?
Ik ben na volgende week een week weg, en wil de koptelefoon dan graag meenemen.
Groet,
Wouter de Leeuw
Goedemiddag,
Informatie over reparatie en garantie kun je hier vinden: https://bit.ly/2AXLi63
Informeer tevens even hoelang de eventuele reparatie kan duren, zodat je hem op tijd terug hebt (of later laat repareren).
Succes! Ik hoor graag of het gelukt is.
Met vriendelijke groet,
Bibi
SONY'S MODERN DAY TORTURE DEVICE IS BACK!
Na enig moeizaam contact met Sony en hun reparatie bedrijf had ik mijn koptelefoon ingeleverd aldaar. Hiervoor ben ik speciaal naar het reperatiecentrum gereden omdat ik benieuwd was naar de antwoorden van het desbetreffende bedrijf over deze rampzalige koptelefoon.
Waarom deze koptelefoon zo veel last van kraken had wisten zij ook niet precies, wel konden ze mij vertellen dat Sony zelf het antwoord ook niet wist aangezien ze de koptelefoon enkel konden terugsturen en een nieuwe terugkregen die dan (hopelijk) geen defect heeft. Persoonlijk zei een reperateur dat het euvel waarschijnlijk op te lossen zou zijn met een software update, maar waarom die er dan nog niet is wist de desbetreffende man ook niet.
Hoe dan ook.. Na een week kreeg ik een vervangende koptelefoon terug. Bij de eerste test op het reparatie centrum dacht ik al een vage kraak te horen, maar dat had ook mijn haar kunnen zijn. De reperateur hoorde het echter niet, dus ik dacht dat het wel goed zat. En de eerste dag was dit zeker ook het geval! Maar jawel op dag twee begon de koptelefoon langzamerhand steeds meer te kraken. En nu, een week verder is het een KRAKENDE NACHTMERRIE.
Een vriend zei nog tegen me (die van dit kraken niet afwist) dat deze koptelefoon vast ideaal zou zijn voor mensen met autisme, waarop ik zei dat het tegendeel waar is aangezien deze koptelefoon gewoon een commercieel martelingsapparaat is. Een soort waterboarding device, waar mensen helemaal krankzinnig van worden.
De enige partij die wat aan deze koptelefoon heeft is wellicht de AIVD, maar die mogen geen "klanten" martelen. SONY KENNELIJK WEL!
Ik weet absoluut niet wat ik nu nog moet met deze koptelefoon. Als je Sony belt wordt je doorverwezen naar het reperatiecentrum en als je die aan de lijn krijgt verwijzen ze je door naar Sony... Heel gezellig allemaal, maar vooral de klant en het reperatiecentrum is de dupe. Sony neemt geen verantwoordelijkheid voor een koptelefoon vol productieproblemen en laat de klant in de kou staan.
Goh, waar is Sony opeens gebleven? Worden we nu allemaal gewoon maar genegeerd? Om alle problemen in de doofpot te stoppen? WAT EEN ORDINAIRE SCAM!
I just bought this headphone. If they treat you this pourley i would return mine and get my money back!!!
Did they solve your problem ?
Ik heb sinds twee weken de WH1000XM3 in mijn bezit. Ik ben erg tevreden met de hoofdtelefoon maar wat mij stoort is dat na zo'n 5 minuten gebruik, de muziek enkele seconden stopt en er een meldingsgeluid wordt weergegeven. Ik heb geen idee waar dit vandaan komt en of/hoe ik dit kan uitzetten.
Je zou kunnen proberen om via de headphones connect app alle meldingen uit te zetten. Alleen de 'aan/uit' melding blijft dan over. Geen idee of het in dit specifieke geval helpt maar valt te proberen!
Groet!
Antonette