annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH1000XM3 Krakende schanieren/hoofdband

William4991
Ontdekker

WH1000XM3 Krakende schanieren/hoofdband

Ik bezit nu zo'n 9 maanden de Sony WH1000XM3 en hij bevalt behoorlijk goed, geluidskwaliteit, NC, allemaal top. Helaas ervaar ik al enige tijd dat de schanieren van met name de linkeroorschelp kraken bij kleine bewegingen (een bewegende kaak, hoofd draaien, etc.). De laatste weken wordt dit geluid alsmaar heftiger en neemt het kraken toe. Buiten alleen de linkeroorschelp kraakt de koptelefoon op ieder mogelijke schanier (zowel links als rechts). 

 

Ik zou graag willen weten wie er nog meer met dit probleem rondlopen en of er een oplossing is vanuit Sony hiervoor. Online lees ik op Reddit, YouTube, Sony international, etc. meerdere van deze klachten.

Een hoofdtelefoon van bijna €400,- met krakend plastic, dat kan natuurlijk niet...

 

Mvg.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer van de krakende schanieren, mogelijk een garantie dingetje via de winkel van aankoop.

Algemene garanties van Sony:

Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.

Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.

Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie. Raadpleeg de algemene garantievoorwaarden van Sony voor meer informatie.

Link 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!