annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WF-1000X heeft weinig geluidniveau's

OPGELOST
profile.country.NL.title
SonyUser2031
Ontdekker

WF-1000X heeft weinig geluidniveau's

Ik heb recent de WF-1000X gekocht. Super product alleen ik loop tegen een probleem aan. Het valt mij op dat de WF-1000X weinig geluidniveau's heeft. Wat ik hiermee bedoel is dat al je één keer op de volumeknop omhoog of omlaag drukt, dat het geluid van de oortjes dan in een keer een behoorlijk stuk harder of zachter gaan. Hierdoor krijg ik het geluid nooit echt op het juiste volume. Hij staat altijd wel te hard of te zacht wat heel on prettig is.

 

Ik heb de meest recente updates, ik heb de hele handleiding al door gekeken en ik heb via de app het geluid proberen bij te stellen.

Heeft iemand tips om hiermee om te gaan?

 

Bvd,

 

Vincent 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

We hebben het nagekeken en dit is meer een beperking van de Bluetooth funktie van de telefoons. Daarbij is de volumeregeling veelal niet traploos instelbaar en daar kun je aan de ontvangende zijde van de Headphone weinig aan veranderen.

 

Groeten, Thijs

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
SonyUser2031
Ontdekker

Hallo @Thijs_H,

 

Bedankt voor het uitzoeken. Ik heb met jou antwoord veel directer kunnen zoeken naar een oplossing en ik ben op Google Play een app tegen gekomen die mij veel meer controle over het geluid geeft (en ook over die geluidsbeperkingen) waardoor ik nu veel beter het geluid kan afstemmen op wat ik prettig vindt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phascinate.precisevolume&hl=en&rdid=com.phascinate...

 

Bedankt voor je hulp.

 

Vincent

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Hi Vincent, super dat erg enthiousiast bent over de WF-1000X! Heb je de Sony Headphones Connect-app al geinstalleerd?

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
SonyUser2031
Ontdekker

Hallo @Thijs_H,

 

Jazeker, ik heb de app geinstalleerd. Toen ik de oortjes voor het eerste gebruikte heeft die app ook de software op de oortjes geupdate naar versie 2.0.

 

Via de app kan ik het geluid een héél klein beetje beinvloeden maar die wordt sowieso niet opgeslagen dus als ik de oortjes de volgende keer weer verbind staat het geluid weer op het volume wat via de telefoon is ingesteld en niet via de app.

 

 

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

We hebben het nagekeken en dit is meer een beperking van de Bluetooth funktie van de telefoons. Daarbij is de volumeregeling veelal niet traploos instelbaar en daar kun je aan de ontvangende zijde van de Headphone weinig aan veranderen.

 

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
SonyUser2031
Ontdekker

Hallo @Thijs_H,

 

Bedankt voor het uitzoeken. Ik heb met jou antwoord veel directer kunnen zoeken naar een oplossing en ik ben op Google Play een app tegen gekomen die mij veel meer controle over het geluid geeft (en ook over die geluidsbeperkingen) waardoor ik nu veel beter het geluid kan afstemmen op wat ik prettig vindt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phascinate.precisevolume&hl=en&rdid=com.phascinate...

 

Bedankt voor je hulp.

 

Vincent

profile.country.NL.title
Zer007
Ontdekker

ook bij mij zijn de oortjes betreft het volume gewoon VEEL te zacht als mijn Samsung S8+ blueTooth is verbonden met deze wel echt prachtige mooie set earbuds. S8+ volume op vol open(100%) is gewoon door de oortjes veel te zacht zodat zelfs noise reduction/canceling onhoorbaar is. Diverse reviews hebben een punt gemaakt van de te lage geluid volume. De telefoon mic test is gewoon slecht (punt) ik heb het pakket al terug gestuurd naar bolpuntcom. Jammer, echt jammer. Mijn over ear Parrot ZIK white/gold koptelefoon werkt feiloos met de S8+ en andere BlueTooth units.