annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Walkman NW-ZX300

profile.country.NL.title
pverhallen
Ontdekker

Walkman NW-ZX300

Kort geleden kccht ik de Sony Walkman NW-ZX300. Het design is mooi, het geluid prima, maar toch twee problemen. 
1. Ik had gehoopt dat de lettergrootte van de tekens op het scherm ingesteld kon worden. Ik zou graag iets grotere letters willen.  Wordt dit in de toekomst wel mogelijk?

2. Na het kopiéren van de muziek naar de walkman worden veel albumafbeeldingen niet getoond. In de handleiding lees ik dat de afbeelding in dezelfde map moet staan als de muziektracks. Dat is geen probleem. Maar ook dat de afbeelding dezelfde naam moeet hebben als de map. Dit laatste is erg lastig. De meeste software vraagt juist de alle afbeeldingen dezelfde naam hebben bijvoorbeeld "cover". Kan Sony dit mogelijk maken? Is er misshien een andere oplossing?

Ik zou Sony of leden van de community dankbaar zijn als er voor bovenstaande punten oplossingen komen.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de Help-gids in de ondersteunings pagina van de ZX300

Hint

• U kunt albumhoesafbeeldingen voor albums handmatig toevoegen zodat het beeld op het scherm van de Walkman wordt weergegeven. Geef het afbeeldingsbestand eerst dezelfde naam als de map voor het album. (Verander op dit moment niet de extensie voor het afbeeldingsbestand.) Voeg het afbeeldingsbestand vervolgens aan de map voor het album toe. 
    De Walkman geeft de volgende bestanden voor albumhoesafbeeldingen weer.
    • Basis-JPEG
    • Niet-geïnterlinieerde PNG
    • Maximumgrootte: 4.096 × 4.096

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pverhallen
Ontdekker

Bedankt voor uw reacrtie. Deze oplossing kende ik echter al. Ik zoek juist naar een alternatief. Andere softeware wil juist één naam bijvoorbeeld cover.jpg. Bij welk album de hoes hoort wordt dan bepaald door de map waar de afbeelding staat. Waarom maakt Sony dit niet mogelijk?

profile.country.NL.title
Biggetjeindewei
Nieuw

Een beetje late post, maar ik liep tegen een soortgelijk probleem aan toen ik recentelijk een NW-A45 heb gekocht.

Waarom verschijnen sommige van je albums wel, zijn dat embedded jpg's?

Ik heb de album art embed in alle muziekfiles, daar kan vrijwel elke muziek applicatie -die ik ken- mee overweg.

Waar je rekening mee moet houden is dat de jpg bestanden 'baseline' zijn en niet 'progressive'.

Eventueel een jpg die maar niet op je Walkman wil verschijnen inlezen in een foto bewerkingsprogramma, saven als tiff, tiff weer inlezen en saven als jpg (dat maakt een eventuele progressive weer een baseline).

profile.country.NL.title
pverhallen
Ontdekker

Beste collega muziekliefhebber,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik denk dat uw oplossing wel werkt. In mijn geval staat de albumafbeeldingen in iTunes. De meeste programma’s herkennen de afbeeldingen wel. Als dat niet het geval is bijvoorbeeld bij twee audioservers die ik gebruik, hoef ik alleen de naam van de afbeelding (in mijn geval cover) in de map van het album te vermelden. Omdat die naam overal hetzelfde is. Is het werk minimaal. Ik vind het vervelend dat de Sony software zoveel eisen stelt en dat er daardoor teveel handwerk aan te pas komt.

Met vriendelijke groet,
P. Verhallen