annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

STR-DN1040 Receiver probleem: geluid speakers valt weg

profile.country.BE.title
martinvereecken
Nieuw

STR-DN1040 Receiver probleem: geluid speakers valt weg

Hallo, ik heb een Sony str-dn1040 sinds een viertal jaar, en recentelijk geeft die problemen: het geluid van de subwoofer blijft altijd hoorbaar, maar de 6 satellieten vallen de helft van de tijd weg. Mij lijkt het een probleem met de receiver. Heeft iemand een idee hoe en of dit te verhelpen valt?

Alvast bedankt!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen Martin,

Vervelend dat het geluid wegvalt! Ik heb het probleem aan onze service voorgelegd en kom zo spoedig mogelijk bij je terug.

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service geeft aan dit dit waarschijnlijk een mankement in de receiver zelf is. In dat geval zal deze gerepareerd moeten worden.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

 

profile.country.BE.title
martinvereecken
Nieuw

Dag Bibi,

 

Bedankt, dat is ook wat ik veronderstelde. Heb je meer info? Zoals: wat is er exact aan de hand, denken ze? Wat is de geschatte reparatiekost? (is het de moeite of beter nieuw?) Waar kan ik dit uberhaupt laten herstellen?

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Martin,

 

Wij kunnen helaas vanaf afstand niet zien wat er loos is. Daarvoor zal een technicus het apparaat eerst moeten onderzoeken. En op basis van deze bevindingen kan er dan een prijsopgave worden gedaan. Je kunt hier zien waar je het apparaat ter reparatie kan aanbieden. 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi