annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000 XM2 Noise Cancelling malfunction: High Screeching sound

profile.country.BE.title
.CeVe.
Lid

Sony WH-1000 XM2 Noise Cancelling malfunction: High Screeching sound

Hey iedereen,

 

Eerste keer dat ik op het (audio)-forum actief en ben helaas om een probleem te melden...

 

Ik heb dit weekend mijn nieuwe NC hoofdtelefoons van Sony uitgepakt en onmiddellijk had ik een probleem met de noise cancelling. Wanneer ik deze aanzet begin er in de rechteroorschelp een extreem harde hoog schreeuw.

Die stopt pas wanneer ik de hoofdtelefoon in "ambient" zet. Als ik bij de ambient echter via de app de "voice" optie aanklikt start onmiddellijk terug deze harde schreeuw. Je kan deze vergelijken met een mug die op 5 cm van je oor zit te zoemen x 10.

 

Ik heb de hooftelefoons geupdate via mijn gsm (noise cancelling laat ik nu gewoon uit); hielp niet.

Ik heb de hoofdtelefoons gereset; hielp niet.

Ik heb de hoofdtelefoons factory-reset: hielp ook niet, gek genoeg volgens de app blijven de headsets gewoon geupdate; vind ik wel raar maar ik heb het twee keer gedaan en twee keer zag ik 4x knipper van het blauwe lichtje.

Ik ben een beetje einde raad maar kan de hoofdtelefoons geen 2 seconden ophouden als de NC opstaat.

 

Als laatste nog: als ik de NC optimaliseer dan is het eerste geluid uit de rechteroorschelp. Dit geluid is echter zo duidelijk vervormd dat ik vermoed dat er iets met de audio apparatuur zelf is.

Iemand die met bovenstaande info toch nog tips heeft of moet ik met de hoofdtelefoons terug?

De hoofdtelefon kwam in pakket met een sony gsm trouwens; hoop dat dit geen moeilijkheden gaat geven :pensive:

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je bericht. Persoonlijk denk ik dat er een fout in de koptelefoon zit en dat het slim is als je deze in de winkel omwisseld. Voor de zekerheid vraag ik nog even om advies bij onze service. Wellicht dat dit probleem wel op te lossen is. Je hoort nog van me! 

 

Groet,

Bibi

profile.country.BE.title
.CeVe.
Lid

Goedemorgen Bibi,

 

Dank je wel voor je advies alvast, ik wacht nog even de feedback van de service afdeling af.

 

De hoofdtelefoon was een promo bij een smartphone, ik vermoed dat ik dan zou moeten wisselen bij Sony zelf?

Ik werk op 100m van Sony Belgium (Leonardo da Vincilaan 7, 1930 Zaventem), enig idee of ik de headset gewoon zou kunnen gaan laten bekijken daar of hebben ze daar geen customer service afdeling?

 

Mvg,

Cédric

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Cédric,

 

Ik heb je een privé bericht gestuurd, omdat ik nog wat vragen heb wat betreft het model en de precieze problemen.

 

Groet,

Bibi

profile.country.BE.title
.CeVe.
Lid

Heb een bericht ontvangen dat de headset mag opgestuurd worden naar het service center...

Heb hen al gecontacteerd en is wss niet te herstellen, een DOA.

 

Moet hem wel opsturen, wachten... wachten en dan wachten tot ze me een vervanging sturen.

Zien hoe vlot deze afhandeling gebeurd.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Cédric,

 

Hopelijk gaat het een beetje vlot. Alvast veel plezier met de nieuwe headphone!

 

Groet,

Bibi