Deel jouw ervaring!
Ik heb een hoofdtelefoon bleutooth gekocht. MDRZX330BT.
Deze heeft nooit gewerkt. Het linkerkanaal geeft niks door.
Ik heb deze teruggebracht naat de winkel voor reparatie. Die heeft hem teruggestuurd naar de fabriek. Dit is nu al meer dan 5 maanden geleden.
Duurt het echt zo lang om een NIEUW en ongebruikt produkt weer goed te krijgen?
n,v,g,
Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Jan,
Welkom op de community!
Wat vervelend om te horen. Voor dit soort vragen kan je het beste even contact opnemen met Sony Support:
https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email
Succes!
Groeten,
Roos
Ik heb contact opgenomen met Sony Support.
Deze hebben mij goed geholpen.
Ik heb het volledige aankoopbedrag teruggekregen.
Super!
Iedereen bedankt!
Vriendelijke groeten
Jan
Hi Jan,
Welkom op de community!
Wat vervelend om te horen. Voor dit soort vragen kan je het beste even contact opnemen met Sony Support:
https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email
Succes!
Groeten,
Roos
Welkom in de Sony Community,
WoW, dit is niet normaal!!!
Sorry hoor, 5 weken is al te lang, laat staan 5 maanden.
Ter alletijden is de winkel aansprakelijk. Ben benieuwd hoedat ze dit gaan oplossen.
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor je feedback,
Mooi dat het uiteindelijk toch is opgelost. Al ben ik benieuwd waar dat het aangelegen heeft waarom het zolang heeft geduurd? Hoe staat de winkel eigelijk in dit verhaal?
suc6 ermee,
73's
Volgens hen hadden ze nu pas begrepen wat ze moesten doen.
Lijkt mij wel vergezocht eerlijk gezegd. Een winkel die al meer dan 30 jaar bestaat....
Ik had wel de mail met reactie van Sony meegenomen.