annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem WH-1000XM2 in "kouder weer"

GuidoVedder
Nieuw

Probleem WH-1000XM2 in "kouder weer"

Hallo,

 

Nu het weer iets kouder wordt (lees minder dan 16 graden :-p) komt een probleem naar voren bij mijn WH-1000XM2 waar ik afgelopen winter vlak na aankoop ook al last van had.

 

Als het weer iets kouder is lijkt de touchpad op de rechterkant van de hoofdtelefoon hierop te reageren.

Elke ochtend loop ik de deur uit en na een minuut begint de muziek te stoppen, weer te starten of wordt Siri soms in eens ingeschakeld. Ik kan het probleem vaak heel even oplossen als ik even goed over de buitenkant heen vrijf. Maar vaak komt dit probleem vervolgens weer terug. Dit herhaalt zich dan vaak totdat ik in de bus zit.

 

Ik dacht eerst in de winter dat die bij de "erge koude" hoorde.... maar bij een graad of 10 tot 16 vind ik dit toch wel heel overdreven.

 

Wat kan ik.. of Sony hier aan doen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om eerlijk te zijn nog nergens hierover iets gelezen. Het lijkt mij het snelste om telefonisch contact op te nemen met de servicedeck van Sony.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @GuidoVedder

 

Daar kun je helaas weinig aan doen. Dat komt omdat er een leersoort gebruikt is aan de buitenkant. Als het kouder wordt, dan werkt dat minder goed. Ik heb daar ook last van. Evengoed, als je het weet kun je direct aanpassingen op je telefoon doen. 

 

De opvolger heeft hier minder last van, omdat die leersoort niet op de oorschelp gebruikt wordt.