annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Meer bass op een draadloze speaker.

profile.country.BE.title
Dennis_69
Ontdekker

Meer bass op een draadloze speaker.

Hey,

 

Ik heb een XB31 waar voldoende bass uit komt en waar ik tevreden van ben.

Maar nu heb ik een SRS X99 bijgekocht, is het mogelijk om daar meer bass uit te halen? (songpal/musiccenter is niet genoeg)

Ik krijg er alleen meer bass uit via bluetooth en "clear bass" op een sony tablet/gsm.

Als ik via wifi "spotify connect" speel heb ik geen equalizer settings op mijn tablet/gsm.

Zijn er beter apps die connecten op de SRS X99 om er meer bass uit te halen via spotify connect op wifi?

Bedankt alvast.

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Was dit niet verholpen met de laatste update?

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Dennis_69
Ontdekker

SRS X99 heeft de laatste updates al.

Dit probleem is alleen als je via het netwerk met "spotify connect" muziek speelt want dan heb je geen tablet of/smartphone nodig, de SRS X99 haalt zelf muziek binnen via een netwerk.

profile.country.BE.title
Dennis_69
Ontdekker

Ik heb het probleem gevonden.

 

Als ik via bluetooth afspeel gebruikt hij de "Sony Clear Bass" instellingen onderaan bij de 5-band equalizer en heeft de muziek een diepere vollere bass die je kan instelling naar uw eigen keuze. 

screenshot-2016-03-03-14-27-00-20718.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als ik via "Spotify Connect" afspeel en dat gaat alleen via het WIFI netwerk dan is er geen equalizer optie bij spotify.

 

Ik heb de Sony "music center app" geinstaleerd als oplossing daar werkt de 5-band equalizer zowel op WIFI en Bluetooth maar de "Clear Bass" instelling is niet zichtbaar en werkt niet.

 

Weet er iemand hoe ik de "Clear Bass" slider op de Sony "music center app" krijg voor de SRS-X99? 

Het is mogelijk zoals je op de onderstaande foto kan zien.

 

Naamloos.png