annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-XF9000 HDMI control icm met Apple TV 4K

profile.country.NL.title
RichieRich1891
Ontdekker

HT-XF9000 HDMI control icm met Apple TV 4K

Hallo allemaal,

 

Ik heb mijn Apple TV 4 aangesloten op mijn HT-XF9000 en deze weer aangesloten op mijn KDL-55W807c. Deze is aangeloten via de HDMI-in poort op de soundbar. De HDMI--TV poort is aangesloten op de HDMI 4 (ARC) poort.

 

Als ik mijn AppleTV aan doe, gaat de Soundbar dmv HDMI Control ook aan. Wanneer hij aangaat, dan schakeld hij naar de HDMI kanaal. Echter gaat mijn TV ook aan (en dat is graag hoe ik het wil laten werken), maar dan begint mijn HT-XF9000 te knipperen en werkt het geluid niet meer.

Om dit dan op te lossen, moet ik de soundbar uischakelen (met de powerknop op de bar) en dan weer ingschakelen.

 

Ik heb liever dat de soundbar gewoon aan gaat en aanblijft, nadat ik mijn AppleTV heb ingeschakeld.

 

Weet iemand of dit op te lossen is?

 

Ik hoor het graag.

 

Mvg,

 

Richard

Tags (1)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Ik ga voor je navragen of hier eventueel een oplossing voor is!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze productexpert geeft het volgende aan:

 

Het is verstandig om de Apple TV direct op een HDMI poort van de TV te sluiten. En er voor te zorgen dat de HDMI ARC van de tv ook zit aangesloten op de HDMI ARC van de soundbar. Dan zou het goed moeten gaan.

Hierbij geldt dat wanneer er geen geluid is, men de Digitale Audio uitgang op PCM dient te zetten in het geval men geen geluid van de Apple TV krijgt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi