annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

XR-65A80K TV hapert enkele keren per avond bij TV-signaal

profile.country.NL.title
Jwitting
Ontdekker

XR-65A80K TV hapert enkele keren per avond bij TV-signaal

Beste Sony-support,

ik ben sinds december de trotse eigenaar van een nieuwe Sony TV. Sinds enkele weken hapert de TV enkele keren per avond bij het TV-kijken. Het probleem treedt niet op bij het Netflix of Youtube. Lijkt er op dat het probleem steeds vaker optreed, wat natuurlijk niet hoort bij zo’n high-end toestel. Kortom, hoe kunnen we dit oplossen?

 

Dank, Jack 

18 ANTWOORDEN 18
profile.country.NL.title
Jwitting
Ontdekker

Ik zal de KPN helpdesk ook benaderen.

 

Vraag me af of het een KPN probleem is:

- vorige Sony TV had nooit een haper-probleem

- KPN app op iPad geeft geen haperingen, misschien dat daar slimmer gebufferd wordt.

 

De versie van het KPN-kastje is merk Arris model VIP2952 versie 592212-002-00 (HW Features 512, D, made in Taiwan 2015-08). Zal KPN helpdesk vragen of er nieuwere kastjes zijn. 

 

Dank, Jack   

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Maar dan zou bij een Netflix of YouTube film het ook moeten haperen.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Jwitting
Ontdekker

Net contact gehad met KPN. KPN gaat mij nieuwe HDMI-kabel opsturen. Als nieuwe kabel iet werkt, dan wordt mogelijk het TV-kastje vervangen. Das razend snelle service 😉

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja daarom vroeg ik al of je contact had opgenomen met KPN.

En wat zeiden ze over de storing met de App?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik stelde de vraag over het KPN modem en niet over het KPN kastje (VIP2952) voor digitale TV.

Heb bij een kennis meegemaakt dat het KPN modem (v10) moest vervangen worden door een v12  modem vanwege het steeds vastlopen van het modem

 

De hier bovengenoemde VIP2952 zal wel de VIP2952v2 zijn.


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik zou gelijk dit TV kastje met nieuwe modem vragen bij KPN;

 

https://www.kpn.com/televisie.htm

 

https://www.kpn.com/televisie/kpn-tv-box.htm

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/kpn-box/k...

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Jwitting
Ontdekker

V10 dusV10 dus

ik heb een V10 modem en vrees dat het KPN-kastje een V1 is. Ik heb vandaag al mijn HDMI-kabel ontvangen, dus die ga ik vanavond testen. Wordt vervolgd.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij de bovengenoemde kennis was hetzelfde witte modem (v10) de oorzaak. In het telefoon gesprek werd er gezegd dat dit modem verouderd was en dat de helpdesk een nieuw zou opsturen, het zwarte v12 modem. Na het installeren van het nieuwe modem geen problemen meer gehad op soms een hikje na in de KPN applicatie.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jwitting
Ontdekker

Sinds de nieuwe gratis HDMI-kabel van KPN heb ik geen haperingen meer op het TV-signaal uit het KPN-kastje. Ik zal ook nog eens de KPN-app op de TV testen. Maar so far so good met mijn oude KPN-kastje en V10-router.