annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

X8505c i.c.m. CT380

profile.country.NL.title
havandu17
Ontdekker

X8505c i.c.m. CT380

Beste mede Sony gebruikers,

 

Al jarenlang had ik naar volle tevredenheid een 47" Sony Bravia HD TV in gebruik. Toch vond ik het tijd voor een upgrade en heb 2 maanden geleden een KD-65X8505C gekocht en kort daarna een HT-CT380 soundbar, beide van Sony natuurlijk. De TV was el even een investering, maar ik heb er nog geen dag spijt van gehad. 4K beelden via bijv. Youtube zijn ronduit spectaculair. We kijken TV via een Samsung decoder en daardoor niet de problemen die andere bezitters van de X85 serie ondervinden met de CI module rechtstreeks in de TV. Het aansluiten van de soundbar lukte in eerste instantie niet, totdat ik erachter kwam dat de HDMI kabel niet van het type 'high speed' was. Ik heb nog wél een probleem en dat is dat ik bij het kijken van Netlix, Youtube e.d. geen geluid uit de soundbar krijg (Ik heb de soundbar precies zo aangesloten zoals in de handleiding staat aangegeven; High Speed HDMI kabel vanaf soundbar-ARC, naar TV-ARC; de decoder en Bluray speler zijn middels HDMI op de soundbar aangesloten.) Behoorlijk frustrerend want ik heb werkelijk alles al geprobeerd, maar ik houd er ook rekening mee dat ik iets over het hoofd zie... Iemand suggesties?

 

Groeten,

 

Harry van Duijnen

 

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Is de allerlaatste firmware geinstalleerd???

Hoe staan de instellingen van digitaal out???

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!