annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom slechtere versie van YouTube op de SONY BRAVIA TV ANDROID.

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sonbravias
Nieuw

Waarom slechtere versie van YouTube op de SONY BRAVIA TV ANDROID.

Beste SONY,

 

Waarom is er een oudere versie van YouTube via Android geplaats. De nieuwe versie YouTube werkt niet optimaal waardoor mijn tv 55XD9305 STEEDS uit val. Want deze oudere versie gebruiken alleen samsung tizen en LG webos. Ik vind heel jammer dat deze nieuwe (oude YouTube versie) is gekomen via Android. Misschien kan SONY hier niks aan doen maar kunnen dit.aub door geven aan Google om dit te corrigeren s.v.p alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sonbravias
Nieuw

Het is opgelost.. Je moet via Google play YouTube zoeken volvolgens zie je kopje staan met update verwijderen. En nu is mijn mooie oude YouTube terug!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Sonbravias
Nieuw

Het is opgelost.. Je moet via Google play YouTube zoeken volvolgens zie je kopje staan met update verwijderen. En nu is mijn mooie oude YouTube terug!!!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Dit klopt, er komen verschillende meldingen over geheel Europa binnen, YouTube zou wel eerdaags een verbeterde versie aanbieden aan Google.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Antwoord van SonySQE:

 

Youtube deployed a patch yesterday (to overcome 4K playback issues) for tha new version people complained about.

 

Could you ask your client if he'd be willing to reinstall that updated he removed, making sure he receives the patch, and to see it cured the issue?

 

Thanks

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!