annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

update voor kd-49xg8196

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

update voor kd-49xg8196

beste lezer,

 

is er al wat meer bekend of er binnenkort een nieuwe update voor mijn tv uit komt?

ik weet ik site in gaten moet houden. zelf heb ik update v6.6545 gelijk een vraag hoe komt het dat er soms gezegd wordt dat mijn tv atv 2 is terwel er staat hij echt atv 3 is alvast bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Rico, voor technische vragen kun je contact opnemen met de ondersteuning. Contactinformatie is hier te vinden. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Rico, over updates is doorgaans weinig bekend. Zoals je zelf al aangeeft, 't best is om de site in de gaten te blijven houden. Wat betreft je andere vraag: wellicht kan één van de experts hier in de community je daar verder mee helpen.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@Boudewijn_D  bedankt voor je antwoord gelijk nog een andere vraag ik heb het probleem als ik mijn sonos beam via arc aansluit. als ik tv aan zet dat hij vanuit stand-by opnieuw opstart lijkt het of soort van crast de tv reset heb ik allemaal gedaan nu heb ik de workaround via de optische kabel gedaan en er is niks aan het handje ik heb bijvoorbeeld een nvidia shield via arc staan nu daar blijft het goed gaan met android 7 had ik nergens last van ik hoop niet ik mij nu al zorgen tv kapot is door de update naar 8 jij  zoals je ziet op dit forum ik ben niet de enige  https://community.sony.nl/t5/android-tv/android-8-0-oreo-bug-xf9005-reboot-automatically-when-turn-o... nog verdere tips ?

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Rico, voor technische vragen kun je contact opnemen met de ondersteuning. Contactinformatie is hier te vinden.