annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update Sony Bravia 13 april 2018 apps weg

profile.country.NL.title
WilliamLagerberg
Nieuw

Update Sony Bravia 13 april 2018 apps weg

 Vanmorgen onze sony tv geupdate, helemaal blij 3 jaar Panasonic gehad nooit update, nu 3 maanden een Sony en een update.

Helaa, wij hadden de Videoland app en kijk app en meerdere andere apps, die we niet meer terug kunnen vinden ook niet in de appstore. Ik weet niet wat de update allemaal gedaan heeft, Weet wel dat de videoland app af en toe crashte, dat het geluid altijd na schakelen of spontaan na een pauze voor een drankje op 46 begon, wat rijkelijk luid is. dus ik dacht fijn dat wordt vast allemaal opgelost.

 

Maar nu is mijn vriendin helemaal teleur gesteld want video land werd hier veel gekeken.

 

Heeft iemand advies zijn er meerdere met dit resultaat.   Sony KD-43XE8077

 

william  PE1BSB

 

 

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Marcel0591
Ontdekker

Slechte foto want het TVNL is echt oranje als wat...zelfde oranje als het oranje van de NPO.

 

Maaaaar, ik had nog nooit gehoord van Hbb. Geen idee ook waar het voor staat, maakt niet uit. Via google kwam ik op een ander draadje (september 2017 ofzo) op het sony forum waarop jij steeds reageert. En daar zag ik je rode knop opmerking. Dit heb ik zojuist eens gedaan, om met argusogen een code voor betalen in te voeren (toch beetje huiverig dat ik dan vervolgens voor alles moet gaan betalen bij dat ziggo want heb tv standaard van ze) en hop hop: ik kan inderdaad opeens bij uitzending gemist voor flikken maastricht, mes op tafel etc. En blijkbaar hoef ik daar niet voor te betalen..factuur/afschrijving april/mei zal ik even goed in de gaten houden of die niet opeens hoger is dan anders.

 

Wel moet ik afblijven van de microfoonfunctie voor het zoeken naar programma's want dan slaat dat achterlijke ding weer naar allerlei wikipedia informatie waar niemand op zit te wachten. Exact wat er nu gebeurt binnen dat TVNL. Kortom, braaf door het alfabet op zoek naar mn gewenste programma om terug te kijken.

 

Dit werkt (voor zolang als het duurt), dus ik weer blij. Wel jammer van TVNL, dat werkte tot voor de update echt nog veel fijner.

 

Bedankt

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

De videoland app staat niet in de playsytore maar is onderdeel van Android. Na een fabrieksherstel zal het toestel weer in orde zijn. Videoland is zeker niet verwijderd. Ons advies is een fabrieksherstel.
 
Groeten,
Thijs
 
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Thijs_H

De Videoland app??? Deze app staat op beide toestellen er gewoon tussen.

Dacht dat het hier om de TVNL (zie bovenstaande foto) app gaat.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

yes inderdaad, bedankt voor je oplettendheid!

Mxjo3y
Nieuw

Ik zit met hetzelfde probleem, nu al diverse malen powerreset en fabrieksreset gedaan.

 

help! kd-55xd8577

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heeft de XD8577 nog wel verbinding met het thuisnetwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wouterrensen
Ontdekker

Wij zijn de tvnl app niet kwijt, maar hij functioneert niet meer zoals voorheen. Bij het zoeken naar een uitzending hoor je wel het geluid dat je kunt gaan inspreken, maar gebeurt er vervolgens niets. Je kunt nog wel door invoeren van tekst zoeken naar uitzendingen.

De tvnl app werd gemaakt door iemand in zijn eigen tijd en is geen onderdeel van de Sony software. Zie ook: https://github.com/se-bastiaan/TVNL-AndroidTV

Helaas wordt de app niet meer bijgehouden. In de laatste update van de tv is volgens mij de leanback library van Android aangepast en daardoor werkt de tvnl app niet meer goed. Ik verwacht niet dat de tv software in de toekomst teruggaat naar een oude library en eigenlijk ook niet dat de ontwikkelaar van tvnl de draad weer oppakt. Wie weet ziet een andere ontwikkelaar de mogelijkheid om de tvnl weer bij te werken. Tot die tijd heb ik weinig hoop dat we tvnl nog met stemcommando's kunnen bedienen.