annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Twee Gamecontrollers Logitech F710 aansluiten op Sony KD-49XE9005

OPGELOST
profile.country.NL.title
Madge1949
Ontdekker

Twee Gamecontrollers Logitech F710 aansluiten op Sony KD-49XE9005

Mijn gamecontroller Logitech F710 werkt perfect op mijn Sony Android TV en inmiddels heb ik een tweede F710 aangeschaft.

Hel lukt mij echter niet om deze beide controllers zo aan te sluiten dat je met z’n tweeën tegen elkaar kunt gamen.

Ik wil weten of dit wel mogelijk is en zo ja.... hoe dan.

Graag uw antwoord.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, is niet mogelijk. Het toestel kan maar 1 signaal tegelijk ontvangen en verwerken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Madge1949
Ontdekker

Dat is jammer, maar hartelijk dank voor uw antwoord.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, is niet mogelijk. Het toestel kan maar 1 signaal tegelijk ontvangen en verwerken.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Madge1949
Ontdekker

Dat is jammer, maar hartelijk dank voor uw antwoord.

profile.country.NL.title
Flashlab2
Lid

Volgens mij kan dat wel. Ik heb zelf twee F710 gamepads aangesloten en je moet voor beide wel een usb poort gebruiken voor hun eigen ontvanger stickje. Met beide controllers kan ik het Android TV menu bedienen en in apps de knoppen aan de verschillende gamepads kunnen toewijzen.

 

Ik heb zelf alleen nog niet met twee controller daadwerkelijk tegelijk gespeeld, maar qua instellingen lijkt het wel te kunnen.

profile.country.NL.title
Madge1949
Ontdekker

De twee controllers heb ik zoals beschreven aangesloten en met beide kan je inderdaad het Android TV menu bedienen.

In b.v. de apps Rush Rally 2 en Asphalt Nitro kan in de instellingen maar één gamepad worden ingesteld.

Tegen een extra vergoeding kan je in de app Beach Buggy racing meerdere gamepads gebruiken.

Enkel alleen om het te proberen deze upgrade gedaan en toen lukte het wel meerdere gamepads afzonderlijk te gebruiken, echter in een Split Screen mode.

Ik denk dus dat Google Play hun apps moet verbeteren.

profile.country.NL.title
Flashlab2
Lid

De TV ondersteunt dus gewoon twee controllers. Het verschilt per app of deze het ook ondersteunt. Daar kan Google (Play) niks aan doen; dat moet de ontwikkelaar van de app zelf doen. Sommige ontwikkelaars kiezen er dus voor om voor ondersteuning van een tweede gamepad te laten betalen.

 

Wat ik zelf doe is spelen met emulators. Zo is er een gratis emulator voor de Super Nintendo en zijn er ook nog andere emulators voor verschillende consoles.