annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tv start soms opnieuw op kd55xh9299

profile.country.NL.title
B0ssieb0ss
Ontdekker

Tv start soms opnieuw op kd55xh9299

Ik heb sinds de kerstdagen 2020 deze tv. Nu is me al 4 keer overkomen dat de tv wanneer ik aan het tv kijken ben of aan het gamen het beeld zwart word en de tv opnieuw opstart. Ik kan ook niet precies zeggen dat hij het op een vaste tijd doet. Ik heb al wel wat gelezen over tv's die continu opnieuw opstarten maar daar staat dit type niet tussen. Wie weet hoe ik dit kan oplossen

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de XH9299 up-to-date ?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
B0ssieb0ss
Ontdekker

Als het goed is is hij wel up to date. Staat op automatisch voor updates zoeken. 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@B0ssieb0ss 

Wen er maar vast aan. Dat doet mijn Bravia KD-55XD8599 nu inmiddels al ruim 4 jaar. Met onverklaarbare tussenpozen. Soms maanden niet en dan is het ineens weer 3x per week raak.

profile.country.NL.title
B0ssieb0ss
Ontdekker

Heb contact gehad met de service desk van waar ik de tv heb gekocht. 

Tv eerst een reset gegeven. Mocht dat niet helpen dan is het een hardware probleem en krijg ik dat vervangen. Garantie. Nu eerst afwachten of het is opgelost

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@B0ssieb0ss 

Succes toegewenst.

Er zijn veel gebruikers met dergelijke problemen. Genoeg te vinden op dit forum. Het is Android TV. Heeft voordelen maar beslist ook nadelen.

Vastlopers is er 1 van. Bij mij treedt het vaak op de volgende dag na opnieuw aanzetten vd TV. Maar dat kan bij jouw anders zijn natuurlijk. Sterkte, zal je nodig hebben.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@B0ssieb0ss  schreef:

Als het goed is is hij wel up to date. Staat op automatisch voor updates zoeken. 


Misschien de link volgen om op de ondersteuning pagina van de XH9299 te kijken of er geen update online beschikbaar is.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!