Deel jouw ervaring!
Ik heb deze nieuwe TV sinds kort en ik stel vast dat mijn TV problemen heeft met het afspelen van mkv-bestanden (DLNA - Emby-server). Initieel start de video, maar na korte tijd stopt de video met de boodschap dat de TV het bestand niet kan spelen.
Mijn TV heeft de recentste upgrade gedaan en het formaat van het video-bestand zou geen probleem mogen zijn.
(zie bijlagen: specificaties van mijn TV en het video-formaat dat ik probeer te spelen).
Ik heb ook een Blu-ray speler van SONY die ook DLNA ondersteunt en die heeft geen problemen met het afspelen van datzelfde video-bestand. Op die manier lukt het wel, maar dit compliceert de zaak uiteraard en dat is niet de bedoeling. (Niet iedereen bij ons thuis is onderlegt in deze materie en dus moet de TV zo eenvoudig mogelijk te bedienen zijn. Bovendien is de keuze van deze TV gevallen, ondermeer omwille van het bedieningsgemak ...)
Voorts heb ik nog geen video-bestand gevonden dat de TV wel speelt (ik heb een library van enkele honderden mkv-video's met uniforme formaten).
Is dit een bug of mis ik hier iets? Heeft iemand een gelijkaardig probleem?
Ik heb nog geen test gedaan vanaf een USB-device.
Al een andere video applicatie geprobeerd?
suc6 ermee,
73's