annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tv doet start niet meer na update

OPGELOST
profile.country.NL.title
Michelgroen29
Ontdekker

Tv doet start niet meer na update

Vanochtend heeft de tv gevraagd om een update uit te voeren. Dit zou een 30 minuten duren. 

 

Uiteindelijk had de tv en update uitgevoerd maar kwam die daarna niet meer verder dan het opstart scherm/laad scherm.

 

Na enkele uren geduld bleef tv constant uit gaan, opstarten met Sony logo en vervolgens laden met laadscherm waarna hij weer uit ging. 

 

Hier blijft de tv nu continu in doorgaan. Maar aan gaat die dus niet meer. 

 

 

Uiteindelijk aan/uit knop tijdje ingehouden maar daarna blijf de tv dit weer herhalen.  Vervolgens de stekker er een tijdje uit gehaald maar zonder resultaat. 

 

Wat zou het probleem zijn? 

 

Groet Michel

 

 

 

25 ANTWOORDEN 25
profile.country.BE.title
kevinput
Ontdekker

En ja, ik heb alle voorgestelde suggesties al geprobeerd. Inclusief de firmware update manueel te downloaden, deze op een usb-stick te plaatsen en deze vervolgens zo proberen in te laden. Maar ook dit werkt niet gezien het toestel al opnieuw aan - en uit gaat nog voor deze usb stick zijn data heeft kunnen inladen... 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Kevinput,

 

Bedankt voor je feedback. Ik heb het gelijk even intern doorgestuurd!

 

Groeten,

Bibi

profile.country.NL.title
KhalidKadi89
Nieuw

  • Hi, Ik ondervind exact dezelfde probleem als Kevinput. Namelijk met een 55X8507C. Ik leef al een week zonder tv en de frustraties lopen hoog op want heb dagelijks werkelijk alles maar geprobeerd wat er te proberen valt om die te resetten en als je in een halve lockdown zit is dat niet evident. Ik ben al meer 20jaar Sony klant, Hiermee bedoel ik dat ik nooit een tv van een ander merk heb aangeschaft. Kun je mij aub hierin helpen of hulp sturen. Ik hoop op een snelle reactie
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@KhalidKadi89   Wat doet je TV precies wel en niet?

Welke firmware staat erop?

Heb je dit al geprobeerd;

 

https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55x8507c/articles...


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.BE.title
kevinput
Ontdekker

Dan hoop ik oprecht dat jij meer succes gaat ondervinden dan ik. Ik heb het na een eindeloos spelletjes van vage feedback opgegeven. Ik heb ettelijke keren gemaild, mails beantwoord, telefoontjes etc, en eigenlijk moet ik eerlijk concluderen dat ik nog niet eens in de buurt ben gekomen van iets dat ook maar op hulp leek. 

De mail-feedback was altijd een standaard antwoord dat ik naar een reparatie center ergens in Wallonië moest rijden. Meer dan 60 km hiervandaan. Anders mensen met hetzelfde probleem hebben dit gedaan, daar kregen ze dan 80 euro aangerekend voor een diagnose die ze eigenlijk al zelf hadden geconcludeerd... en de conclusie was meestal een nieuw moederbord krijgen wat je ongeveer 500 euro gaat kosten voor een toestal dat eigenlijk geen 500 euro meer waard is. 

Ik heb ook 2-3 x op dit forum een berichtje gekregen dat het issue onderzocht werd... Nooit meer iets van gehoord. 
Mijn televisietoestel ligt nu in het containerpark, heb een LG toestel gekocht waar ik prima tevreden van ben. Ik ben altijd fan geweest van Sony maar dit gebrek van support was zo schandalig gebrekkig dat ik er de komende jaren niks meer koop. 

Groeten
K. 

profile.country.NL.title
KhalidKadi89
Nieuw

Wauw het spijt me om te horen, maar bedankt voor deze feedback, dan weet ik tenminste ook wat er mij te wachten staat en dat ik niet op Support moet rekenen van Sony. 8ste en laatste TV van Sony!!