annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Trillende lijnen op tv

profile.country.NL.title
Vonkie100
Ontdekker

Trillende lijnen op tv

Hallo allemaal, ik heb een vraag.

 

Ik heb een sony tv van 55 inch, nu net een half jaar oud. Sinds een tijdje veel last van trillende lijnen tijdens het tv kijken. Bijvoorbeeld de witte lijnen bij het voetbal, of de strepen langs de baan bij de f1. Daken van huizen die trillen als de camera er overheen gaat.

 

Weet iemand of dit hoe dit te verhelpen is? Is het een bekend probleem?

 

Groetjes en bedankt alvast 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In welke mode kijk je TV (type???).

De instelling "Motionflow" (soepelheid) aanpassen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vonkie100
Ontdekker

KD55XH9096 is het model van de tv. Ik kijk in de standaard modus. Motionflow heeft hierbij weinig nut, dit zijn puur de lijntjes in beeld die flikkeren/trillen. De beweging van de beelden zijn gewoon vloeiend 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Al eens een fabrieksreset geprobeerd?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Vonkie100
Ontdekker

Ja heb ik inderdaad gedaan, maar niet het gewenste resultaat behaald. Kan ook nergens iets vinden over instellingen voor dingen zoals dit probleem 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Vonkie100

 

Heb je die trillingen bij alles wat je kijkt? Wat voor beeldmodus kijk je mee nu?

 

Als je dit bij werkelijk alles hebt en ook in alle beeldmodussen dan moet er iets fout zijn. Vooral als dit eerst niet merkbaar was. Dan zou ik met de winkel contact opnemen en daar stappen ondernemen.

profile.country.NL.title
Vonkie100
Ontdekker

Ik kijk nu via de standaard beeldmodus, maar het is in elke beeldmodus, en zowel via hdmi als via de apps op tv. Ik heb ondertussen een reparatie verzoek ingediend bij de winkel waar de tv gekocht is.