Deel jouw ervaring!
goedemiddag,
ik was even benieuwd wat de beste beeld instellingen zijn voor het normale tv kijken zijn.
is daar een lijst voor of is dit meer een kwestie van smaak?
ik zie diverse YouTube filmpjes ervoor voorbijkomen. vind dit vaak lastig in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De automatische beeldinstellingen van Sony toestellen zijn vrij sterk. Die kun je natuurlijk ook verder aanpassen, zoals Film of Game modus.
Kleuren zijn veelal kwestie van smaak. Zou hiermee gewoon experimenteren. Met behulp van de diverse YouTube tutorials.
In de YouTube filmpjes zie je toch ook hoe je deze instellingen kunt maken?
In de Tips & Truc is een handig hulpmiddel beschikbaar: Onze ultieme handleiding voor de perfecte tv-beeld...
suc6 ermee,
73's
@Instaphoto klopt idd maar meestal is dat voor films van 4k mij gaat er om voor het normale tv kijken op oa ziggo.
Denk dat je niet zo zeer moet kijken naar 4k. Probeer dit ook los te laten. Vaak geeft met aan of de settings voor films kijken is of voor algemeen (default)
Wij hebben één van de TV's waar hoofdzakelijk Ziggo op gekeken wordt ingesteld via uitleg van AVS forum. En licht aangepast naar onze eigen smaak. En die komt komt toch heel erg in de buurt bij de TV die we ISF hebben laten kalibreren. (Bij beide tv's staan na genoeg alle beeld verbeteraars uit.)
Dus ga aan de slag en kijk wat voor jou de beste settings zijn. 😉