Deel jouw ervaring!
Geachte dames/heren.
Ik heb sinds kort bovengenoemde TV aangeschaft. Ik wil graag via google playstore Disney + downloaden,
Wat ik ook probeer, ik krijg de TV niet aan gesloten op
het internet. Alle instructies van de handleiding opgevolgd echter zonder resultaat ik krijg foutmelding 2200.
Als ik de Lan verbinding gebruikt zegt de TV dat alle verbindingen goed zijn, maar wat ik ook probeer ik kom niet op het internet. Ook met de wifi lukt het niet. Ik heb een router/modem van Ziggo en een Next mediabox.
Gaarne uw hulp in dien mogelijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jeetje, is dit nog steeds aan de gang met dank aan Ziggo i.v.m. het gebruik van een mediabox.
Er is een Work-Around in de Sony Community te vinden.
Wat je ook kan proberen:
- sluit tijdelijk de XG8596 op de coax aan i.p.v. de Next
- voer een fabrieksreset helaas uit
- scan de digitale kanalen
- waarschijnlijk is nu de interne tijd van de XG8596 goed
suc6 ermee,
73's
Staat de tijd wel goed van de XG8596?
73's
Tijd en datum staan inderdaad niet goed. maar ik kan het onder het hoofdstuk datum en tijd instellen, niet aanpassen.
Jeetje, is dit nog steeds aan de gang met dank aan Ziggo i.v.m. het gebruik van een mediabox.
Er is een Work-Around in de Sony Community te vinden.
Wat je ook kan proberen:
- sluit tijdelijk de XG8596 op de coax aan i.p.v. de Next
- voer een fabrieksreset helaas uit
- scan de digitale kanalen
- waarschijnlijk is nu de interne tijd van de XG8596 goed
suc6 ermee,
73's