Deel jouw ervaring!
Hallo allemaal,
ik heb sinds de aanschaf van deze tv, 3 maanden geleden, continu problemen met mn wifi. Soms doet de wifi het wel, soms doet ie het niet.
nu las ik al bij sommige berichten over het kanaal veranderen. Ik heb dat gedaan, een kanaal onder de 11 als vast kanaal gezet. Ik dacht dat het probleem verholpen was, maar toch heb ik soms nog steeds geen wifi...
iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Heb je dit al geprobeerd;
Als dat niet helpt;
.
@Mellies85 schreef:
iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Wat is de signaalsterkte in de XH9096?
73's
Als ik verbinding heb is de signaalsterkte uitstekend...
Is het probleem het ontbreken van het wifi-signaal of wel verbinding maar geen toegang tot het internet?
Hebben andere apparaten ook dan geen wifi verbinding?
73's
Nee de wifi doet het gewoon niet. Op mijn telefoon en bijv ipad heb ik wel wifi alleen maakt mn tv geen verbinding met de wifi... heel raar want soms doet ie t wel!
@Mellies85 schreef:nu las ik al bij sommige berichten over het kanaal veranderen. Ik heb dat gedaan, een kanaal onder de 11 als vast kanaal gezet.
Even voor de zekerheid, toch wel in het modem kanaal 11 als vast kanaal ingesteld?
73's
Hahaha ja zeker, in de modem 🙂
Heb je nog gedaan wat ik schreef?