annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY KD-49XE8077 koppelen aan Sonos Playbase

OPGELOST
profile.country.NL.title
Raydio100
Ontdekker

SONY KD-49XE8077 koppelen aan Sonos Playbase

Hallo,

 

Ik heb vandaag een Sonos Playbase gekocht en wil die koppelen aan mijn Sony KD-49XE8077. Over het algemeen is het aansluiten van Sonos apparatuur niet moeilijk. Ik heb ook 2x Play1 en  2x Play3 in huis en dat werkt perfect. De Playbase werkt qua muziek ook, maar ik krijg het geluid van de TV er niet overheen.

 

Kan iemand mij vertellen wat ik op de TV moet aanpassen? Ik lees online vanalles, maar alles wat ik tot nut toe probeerde levert geen geluid op.......

 

Momenteel is de Playbase met de tv verbonden via een optische kabel.

Ik hoop dat iemand me kan helpen door de stappen aan te geven die ik via de tv moet volgen.

 

Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Raydio100
Ontdekker

Het probleem is opgelost.

 

MediaMarkt heeft mij een Sonos Playbase verkocht die al eens door iemand was uitgepakt, aangesloten, geregistreerd en teruggebracht. Oftewel een tweedehandse waar "iets" mee was. Ik ben teruggegaan en heb een nieuwe geeist. Als ik een tweedehandse wil, dan koop ik het wel via Marktplaats......

 

Gisteren aangesloten, verbinding gemaakt en alles werkt perfect. Aan de tv lag het dus niet :-).

Bedankt voor het meedenken! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Raydio, 

 

Ik vond dit, dit, dit, dit, dit en dit hulpartikel op de ondersteuningspagina die hier betrekking op zouden kunnen hebben. 

 

Hopelijk heb je er wat aan. Mocht je er nog altijd niet uitkomen dan kun je ook even contact opnemen met Support.

 

Succes!

Arthur 

profile.country.NL.title
Raydio100
Ontdekker

Dank! Ik zal de linkjes vanavond checken!

 

profile.country.NL.title
Raydio100
Ontdekker

Het probleem is opgelost.

 

MediaMarkt heeft mij een Sonos Playbase verkocht die al eens door iemand was uitgepakt, aangesloten, geregistreerd en teruggebracht. Oftewel een tweedehandse waar "iets" mee was. Ik ben teruggegaan en heb een nieuwe geeist. Als ik een tweedehandse wil, dan koop ik het wel via Marktplaats......

 

Gisteren aangesloten, verbinding gemaakt en alles werkt perfect. Aan de tv lag het dus niet :-).

Bedankt voor het meedenken! 

Anonymous
Niet van toepassing

Ok, relaxed. Bedankt voor het melden. Hoe kwam je erachter dat er iets mis mee was?

profile.country.NL.title
Raydio100
Ontdekker

De Sonos heb ik natuurlijk enthousiast uitgepakt toen ik hem eenmaal had.......en dacht wel op dat moment dat het een beetje vreemd was dat de stekker niet in het bijbehorende zakje zat, maar los in de doos.

 

Toch proberen te installeren, maar daarbij liep het niet helemaal zoals met de andere apparatuur die ik daar al van heb. Vervolgens ook nog met iemand gesproken die er ook een had en die vertelde me dat de Playbase ook in een plastic folie moest zitten. Dat was bij mij ook niet het geval. Toen ben ik terug gegaan.....

 

Ik denk dat het een "refurbished" exemplaar was, maar dat mogen ze er bij verkoop dan wel bij vertellen, zodat ik kan kiezen of ik dat wil. Muziek spelen deed deze goed, maar geluid van de tv dus niet, vandaar dat ik aan de tv dacht. Het kan ook in de optische aansluiting van de Sonos zitten of alleen de kabel........maar goed. Het is nu opgelost :slight_smile:.

Anonymous
Niet van toepassing

Blij dat het opgelost is voor je, bedankt voor de terugkoppeling!