annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony kd-43x8309c geluid valt regelmatig weg bij soundbar HT-CT790

markinton1957
Ontdekker

sony kd-43x8309c geluid valt regelmatig weg bij soundbar HT-CT790

Hallo,

Bij mijn sony kd-43x8309c valt regelmatig het geluid weg bij soundbar HT-CT790, de soundbar is met een HDMI kabel aangesloten. Ik heb de laatste firmware van zowel de tv als soundbar. Geluid komt alleen weer terug naar harde reset dus allebei van de spanning af. Iemand een oplossing?

groeten, Ton

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Hoe staat de Digitale Audio Uitgang ingesteld in "Audio"?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Highskies
Lid

Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb voor kortstondige geluidsonderbrekingen bij radio-ontvangst via een externe ontvanger.
Even mijn situatie:
Ik heb een Sony Bravia KD-49-X8308C met daarop aangesloten o.a. een Topfield satellietontvanger SRP-2401Cl+. Om naar radiozenders te luisteren via een directe verbinding van mijn Topfield naar de versterker moest ik om geen last van geluidsstoringen (steeds 2 drop-outs kort na elkaar) altijd de netvoeding van de TV halen. Ik dacht het gevonden te hebben door in het TV-

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Highskies

 

Helaas ontbreek er een stuk tekst.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Highskies
Lid

Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb voor kortstondige geluidsonderbrekingen bij radio-ontvangst via een externe ontvanger.
Even mijn situatie:
Ik heb een Sony Bravia KD-49-X8308C met daarop aangesloten o.a. een Topfield satellietontvanger SRP-2401Cl+. Om naar radiozenders te luisteren via een directe verbinding van mijn Topfield naar de versterker moest ik om geen last van geluidsstoringen (steeds 2 drop-outs kort na elkaar) altijd de netvoeding van de TV halen. In het menu de systeemgeluiden uitschakelen hielp wel, maar onvoldoende. Na wat speurwerk dacht ik het gevonden te hebben door in het TV-menu de LNA (te vinden in de zenderinstallatie) uit te schakelen. dat bleek te werken.
Er kon alleen nog maar een korte storing optreden bij het wisselen van de externe ingang van mijn TV, maar dat is natuurlijk van weinig belang. Hopelijk is dit een goede tip. Succes!