annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-32W705C

OPGELOST
SouthSideRocks
Ontdekker

Sony Bravia KDL-32W705C

Is het mogelijk om een Email adres aan de Tv te koppelen of te veranderen, zo ja hoe doe ik dat?

 

Vriendelijk bedankt:

Rocco

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met Windows10 heb ik zelf nog geen ervaring. Je ziet op de laptop de W705c dus deze is aanwezig in je thuisnetwerk.

De eerste gedacht is dat de Firewall de toegang tot W10 blokkeert, daa4r zou je dus moeten zoeken.

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat is toch al gedaan met installeren, om toegang te krijgen tot de playstore van Google?

Onder accounts zijn meerdere aan te maken.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SouthSideRocks
Ontdekker

Ik heb het nog nergens kunnen vinden. En met installeren heb ik ook geen mogelijkheid gehad om een emailadres in te voeren. Google store heb ik ook niet op de tv staan geloof ik, alleen een media center met apps en het internet. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, maar ik heb je helemaal verkeerd ingelicht, dacht dat de W705c ook Android aanboord had.

 

Helaas is op de W705c maar beperkt internetdiensten en applicatie's mogelijk.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SouthSideRocks
Ontdekker

Ja ik dacht al wat baazeld die dude nou.. Hahaha nee thanks voor de moeite pa3eia 👍 ik probeer namelijk me laptop te koppelen om me inhoud op de tv te krijgen maar dat lukt dus niet alhoewel me tv die optie wel ondersteund.. Hij zag eerst wel me laptop in apparaten en ik zag ook bij Mediaserver me laptop staan maar nu opeens niet meer terwijl ik niets heb veranderd. Wel gaf me AVG na een scan aan dat er iets niet goed zat (iets met tracking) in een voor mij onbekend bestand en heb toestemming gegeven om het te laten bepalen door AVG en toen ik dat bestand opzocht zat het ergens in Windows en heb het toen verwijderd en waarschijnlijk ook gelijk geblokkeerd en ben bang dat dat dus de boosdoener is. Kan nergens in AVG meer vinden of ie iets heeft geblokkeerd of op een blacklist heeft gezet. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is echt een leuk tijd verdrijf hoor, ontspannednd na een drukke dag. :slight_smile:

 

Zie je ook niet de W705c in het netwerk van de laptop?

Kan ook mogelijk een firewall probleem zijn.

Delen van bestanden op de laptop is aangevinkt?

Beide al eens opnieuw opgestart, dan nog steeds niet zichtbaar?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SouthSideRocks
Ontdekker

Tja door dit gedoe ga ik vanavond maar ff niet de stad in 😬hahaa 

 

Hoe kan ik zien of me TV in het netwerk zit van me laptop, bij apparaten en printers? Daar zie ik namelijk wel me TV staan. Ben niet zo bekend met me laptop vooral nog niet met die nieuwe Windows 10 erop. Maar weet jij toevallig ook of me laptop in het DHCP gebied moet zitten of juist daarbuiten. Dus is het beter een vast IP te nemen voor me laptop of moet ik het automatisch toewijzen? En ja ik heb een thuisgroep gemaakt en de bestanden gedeeld. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met Windows10 heb ik zelf nog geen ervaring. Je ziet op de laptop de W705c dus deze is aanwezig in je thuisnetwerk.

De eerste gedacht is dat de Firewall de toegang tot W10 blokkeert, daa4r zou je dus moeten zoeken.

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SouthSideRocks
Ontdekker

Aanrader hoor Windows 10 👍 veel beter en overzichtelijker dan 7 en 8, vooral met de apps die je nu kunt gebruiken ook veel makkelijker. Gratis te downloaden dat weet je toch? En wat betreft me firewall daar heb ik niet zo veel mogelijkheden voor (Windows Firewall) ik rommel nog wel ff verder en kijk ook nog ff in de modem/router of ik wat kan doen. Ik kom er uit nu ik weet dat me tv me laptop niet herkend maar me laptop me tv wel ✌

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier staat de firewall in W7 uit. Als je dit niet wilt dat moet je in de firewall of ergens anders in W10 toestemming geven dat de W705c bestanden mag gebruiken. Misschien kan je zien wat de firewall allemaal heeft geblokkeerd de laatste dagen, en staat daar de W705c wel tussen.

 

suc6,

73's

 

ps. kan ook wel dat er ook een beveiliging in de beveiligingssoftware die je gebruikt de W705c wordt geblokkeerd.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!