annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony bravia kd55xf9005 wel verbonden, geen internet

sony bravia kd55xf9005 wel verbonden, geen internet

We hebben sinds een paar maanden een sony tv, en iedere keer valt de WiFi weg met de melding: wel verbonden, geen internet. Er staat een eerder bericht met deze melding op deze website en ik heb alles geprobeerd wat bij de mogelijke oplossingen stond.

WiFi kanaal aanpassen

Tv op België instellen

Screen mirroring uitzetten

Router natuurlijk gereset

Ip adres vast ingesteld 

 

Ik heb inmiddels de fabrieksinstellingen nu 3 keer in 3 dagen terug moeten zetten omdat dit het enige is wat werkt en ik ben het wel!!

 

Heeft iemand nog een mogelijke oplossing hiervoor...?

 

Groetjes Esther

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt er eerder op dat er WiFi probleem voordoet, probeer eens tijdelijk eens uit met een netwerkkabel.

 

Loopt de TV-klok op tijd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pieter-GS
Nieuw

Hallo allen.

 

Ik heb dezelfde TV en dezelfde problemen.

Voorheen had ik wel verbinding met ethernet, maar wanneer ik Film1 of Youtube wil kijken, krijg ik de melding dat er geen ethernet verbinding is. Netflix doet het echter wel...

Wanneer ik de netwerk instellingen check, heb ik gewoon verbinding via de kabel. Netwerk test zegt OK.

Om de wifi in te stellen moet de kabel eruit en kan ik zowel met mijn modem als mijn router verbinding maken. Netwerk test zegt wederom OK.

Maar ik blijf geen ethernet hebben, ondanks dat er wel verbinding is.

Met kabel heb ik het zowel via de router, alsmede via het modem geprobeerd.

En ja, mijn klok staat niet op tijd en kan ik ook niet veranderen.

Geen idee welke software update erop staat. Wel is het Niveau van Android-beveiligingspatch 1 september 2019.

Bij software update staat dat de nieuwste software is gedownload en wordt geïnstalleerd als de TV wordt uitgeschakeld. Maar dat staat er al heel erg lang.

 

Met vriendelijke groeten, Pieter.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De oplossing om de tijd wel te kunnen aanpassen 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ingepolmann
Ontdekker

Hoi allemaal,

 

wij hebben dit probleem ook al een lange tijd het is om gek van te worden.

iemand de tip?

 

groetjes Inge 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tip: bovenstaande link volgen en het topic doorlezen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rkuipers
Ontdekker

Opnieuw de oplossing. 

 

-Terug naar fabrieksinstelling.

-niet instellen via bestaand google account ( overslaan )

-bij landen keuze voor BELGIË kiezen.


-de tijd van de tv klopt dan ook weer.

stel de klok van de TV hiervoor wel in op netwerktijd.

 

Ga naar Instellingen 

 → blader omlaag naar Systeemvoorkeuren) → selecteer Datum en tijd → selecteer Netwerktijd gebruiken