Deel jouw ervaring!
Goedenavond,
Sinds gisteren hebben wij een tv die hapert. Betreft KD-49x8305c.
Ik heb diverse opties met opnieuw laten opstarten etc geprobeerd Echter lijkt er niets te helpen?
Het lijkt erop dat de tv in een soort loop blijft hangen. Op de site van sony staat dat er ook een update via USB kan worden uitgevoerd dit heb ik ook geprobeerd maar werkt ook helaas niet.
Iemand een idee?
Zie filmpje:
https://drive.google.com/drive/folders/16iRXjJR8fzorsWC3MQs2Xh57KRd2muj9
Mvg,
Joost
Beste
ik zit met hetzelfde en ik heb meermaals tot een compromis trachten te komen met de producent maar tevergeefs.
28/062020
vorige zaterdag gaf mijn tv er de brui aan zonder een voorafgaande melding/fysieke schade. Ik kan er niet bij dat er geen terugroepacties zijn bij sony ! Hoe kan dit ? Moederborden gaan stuk m.a.w. Slechte kwaliteit. Mijn tv is 3 jaar het kan toch niet de bedoeling zijn dat deze nu al stuk gaat ?