annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia blijf herstarten

profile.country.NL.title
Bomma8907
Ontdekker

Sony Bravia blijf herstarten

Goedenavond,

 

Sinds gisteren hebben wij een tv die hapert. Betreft KD-49x8305c.

 

Ik heb diverse opties met opnieuw laten opstarten etc geprobeerd Echter lijkt er niets te helpen?

Het lijkt erop dat de tv in een soort loop blijft hangen. Op de site van sony staat dat er ook een update via USB kan worden uitgevoerd dit heb ik ook geprobeerd maar werkt ook helaas niet.

 

Iemand een idee?

Zie filmpje:

https://drive.google.com/drive/folders/16iRXjJR8fzorsWC3MQs2Xh57KRd2muj9

 

Mvg,

Joost

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.BE.title
DeJokke
Ontdekker

Ik zou het afkoopbedrag aannemen, stukken zijn niet meer te verkrijgen omdat heel veel mensen exact dezelfde problemen hebben met de tv dus hun stock is reeds verdeeld, verder zelfde onderdelen lossen de problemen niet op, de processor die in de tv zit is te traag voor de updates te instaleren die Sony nu zelf doorgestuurd heeft. Echter raad ik u ten zeerste aan nooit meer een Sony te kopen, de service of tegemoetkoming die u nu krijgt komt geheel van mediamarked en niets van Sony, dit heb ik ondertussen van zovele forums gelezen dat Sony zen klanten in de koud laat staan.
Problemen werden veroorzaakt door de firmware update van Sony zelf die ze 27 november 2019 zijn beginnen verspreiden, echter ook al heeft iedereen hetzelfde probleem toch zijn ze bij Sony van het gedacht dat de problemen liggen aan het gebruik van het toestel en niet aan hun 1 slechte hardware in hun toestellen, 2 hun te grote updates die ze ineens of in stappen uitvoeren, 3 hun na service trekt ook op niks, 160 euro voor de tv te komen halen terwijl ze evengoed een reparateur tot bij de klant thuis kunnen brengen en je weet niet wat je nadien nog kwijt bent want voor die 160 kunnen ze blijkbaar alleen even troubleshooten achter het probleem. Nadien krijg je nog een bijkomende rekening met het gedane werk, de stukken en werkuren.
Hun na service is uit gespendeerd aan een onderneming die ook op een gemakkelijke euro uit is niet op klantenservice of het bieden van een goede dienst Na verkoop.

Neem u 350 euro van mediamarked aan en ga voor een Phillips, een Samsung of …. Maar blijf weg van Sony, ik moet er ook niets meer van weten.

Alleszins bedankt voor de reactie/ advies, zal een dezer ook eens bij mediamarked binnenspringen, hopelijk krijg ik ook nog een tegemoetkoming/afkoopsom

Met vriendelijke groeten,

Jonathan Kassel

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
profile.country.BE.title
Daviddivad
Ontdekker

Beste

 

ik zit met hetzelfde en ik heb meermaals tot een compromis trachten te komen met de producent maar tevergeefs. 
28/062020 

vorige zaterdag gaf mijn tv er de brui aan zonder een voorafgaande melding/fysieke schade.  Ik kan er niet bij dat er geen terugroepacties zijn bij sony ! Hoe kan dit ? Moederborden gaan stuk m.a.w. Slechte kwaliteit. Mijn tv is 3 jaar het kan toch niet de bedoeling zijn dat deze nu al stuk gaat ?