annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Reclame balk uitzetten op Thuisscherm

sony TV reclame blok.jpgHoi, sinds enkele weken valt het ons op dat er teveel programma's worden gepromoot door disney+ en die Amazon bende, zelf heb ik beide app's uitgezet, dus snap ook niet waarom ze worden gepushed.

 

is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

 

het gaat erom als je op home drukt dat je dan op het algemene scherm komt en in het eerste gedeelte voordat de selectie van apps naar voren komt staan er nu dagelijks reclames.

 

Mvg,

Sander

80 ANTWOORDEN 80
profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi, foto is toegevoegd en op zoek naar een oplossing

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Heb je de link im mijn eerdere post al geprobeerd?

 

Bij de aanbevelingen op het startscherm van Google TV wordt met een aantal zaken rekening gehouden. Ten eerste de services die u hebt geselecteerd toen u het apparaat voor de eerste keer instelde. Ten tweede de films en tv-programma's die je aan je kijklijst hebt toegevoegd en beoordeeld. Ten slotte de suggesties van Google die u niet kunt controleren.

Ga naar het tabblad 'Voor jou' boven aan het startscherm om wijzigingen aan te brengen in de services waarop je bent geabonneerd.

Scrol nu helemaal naar beneden naar de onderkant van het tabblad en selecteer 'Betere aanbevelingen ontvangen'.

U kunt nu de schakelaars voor de verschillende beschikbare services in- of uitschakelen. Streamingdiensten bovenaan het scherm zijn gekoppeld aan uw Google-account en kunnen worden verwijderd via de webpagina van Google.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi, dat lost het probleem niet op, ik blijf Amazon en Disney bende op mijn scherm krijgen, ook al zet ik de services uit. Het is vooral de irritatie omdat de kids dan zeggen mogen wij die film zien? Tevens heb ik geen zin om mijn gegevens te delen met die partijen?

 

Ik heb nog een extra foto toegevoegdservices uitgezetservices uitgezet

 

Sander

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Je services SONY.jpg

profile.country.NL.title
mima00
Lid

Ik heb precies hetzelfde - en het is mega irritant, zeker omdat gewoon reclame is van:

a) producten die ik net als jij niet heb ingeschakeld

b) waar ik nooit om heb gevraagd

c) App-Only mode is ook nog eens geactiveerd. 

 

Daarnaast wordt er met deze ongevraagde reclame ook geen rekening gehouden met jonge kids in een gezin.

 

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi,

 

Je kan de balken niet uitschakelen ik heb het via verschillende forums en andere internetpagina's geprobeerd. Dit it is een inbreuk op mijn privacy want google of sony heeft geen recht om content op mijn scherm te zetten dat ik niet expliciet heb aangezet.

 

 

https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-melden-bij-de-ap

 

Mvg,

Sander

profile.country.NL.title
mima00
Lid

Dank je wel, ik heb Sony ook direct benaderd, zal even wachten wat er gebeurt anders AP, RADAR etc.

Niet alleen heb ik hier niet om gevraagd, het is ook niet te verantwoorden naar gezinnen met jonge kids.   

profile.country.NL.title
slaan1974_1
Lid

Hoi

 

Heb je Sony Nederland dan gebeld?

 

Dat ga ik ook doen!

 

Laterz

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De TV's uit Sony Bravia line 2021 worden toch niet voor niks Google TV genoemd.

Google = reclame (tot vervelends toe).

 

De advertenties beheren die je te zien krijgt 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

En wat zei Sony?

Ik denk dat je weinig kans maakt, bij alle merken TV’s krijg je tegenwoordig reclame.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________