annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met navigatie IR remote (KD65-XD8505)

profile.country.NL.title
donders1
Ontdekker

Problemen met navigatie IR remote (KD65-XD8505)

Ik heb nu een maand of 2 last van gebrekkige en onnauwkeurige navigatie met de meegeleverde IR remote bij mijn Sony Android TV.

 

Dit is vooral merkbaar in de app 'Plex', maar is niet beperkt tot deze app. In het video afspeelmenu is het navigeren met de pijltoetsen op de remote niet nauwkeurig, in het geval van Plex. Bijvoorbeeld, als de 'rechts' pijltoets wordt ingedrukt, schiet de cursor drie of vier plaatsen verder, in plaats van een plaats. het lijkt alsof de TV een lang durende verwerking doet na een actie (het scherm 'hangt'), waarbij de actie een willekeurig aantal keer wordt herhaald.

Wat kan ik in deze situatie het beste doen om te zorgen dat dit probleem wordt opgelost? Ik heb alle software bijgewerkt met de meest recente update.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens de "powerreset" uitgevoerd?


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb toevallig iets voor de IR receiver staan van je TV? Het soort lichtgevende balkje onder het Sony logo van je TV. 

Als daar een apparaat staat die het signaal gedeeltelijk blokkeert, dan krijg je dit. Kan ook aan de batterijen van de remote liggen natuurlijk.