annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Premium tv, geen premium service!

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rick-G
Ontdekker

Premium tv, geen premium service!

In april heb ik een kd65xe9305 gekocht. Wat een waanzinnig mooi beeld en mooie tv. Ik kijk voornamelijk 4k hdr films in een lichte kamer (ik werk in continudienst, dus kijk ook veel overdag). De hoge helderheid en de goede zwartwaarden zijn dus tamelijk belangrijk voor mijn kijkplezier. Vorige week zag ik echter een aantal dode pixels. Met een wit scherm gekeken en bleek dat er 14(!) clusters van dode pixels in het scherm waren. Hoe rot het ook voor me is, zoiets kan gebeuren, ik vind het nog steeds een top tv. Contact gehad met Sony en wat mij verbaasde is dat ze meteen aanboden mijn tv om te ruilen voor een 65xf9005. Er werd zelfs met geen woord gerept over reparatie. Niets ten nadele van de 65xf9005, maar het is geen premium model, de piekhelderheid is slechts tweederde van die van de xe9305 en de local dimming heeft maar tweederde van het aantal zones van die van de xe9305 (48 i.p.v. 72). Ondanks dat de kd65xe9305 nog op diverse sites wordt aangeboden, weigert Sony mijn toestel voor een zelfde model om te ruilen. Nu moet ik de tv alsnog via de leverancier ter reparatie aanbieden (geen on site garantie, voor een 65-inch tv!) en ben hem zo’n 3 weken kwijt, hopend dat Sony hem überhaupt kan/wil repareren. 

Onbegrijpelijk dat Sony zó omgaat met klanten die bereid zijn een premium artikel aan te kopen.....

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rick-G
Ontdekker

Door tussenkomst van Thijs heb ik een nette oplossing van Sony aangeboden gekregen, de details moeten alleen nog worden uitgewerkt. Fijn dat deze community zo werkt en er mensen als Thijs zijn die als intermediair tussen Sony en haar klanten optreden. 

Dit maakt dat mijn vertrouwen in Sony weer is toegenomen!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen, zou je mij jouw contactgegevens en servicecode kunnen delen in een privebericht?
Dan ga ik dit oppakken met de service collega's.


Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
Rick-G
Ontdekker

Door tussenkomst van Thijs heb ik een nette oplossing van Sony aangeboden gekregen, de details moeten alleen nog worden uitgewerkt. Fijn dat deze community zo werkt en er mensen als Thijs zijn die als intermediair tussen Sony en haar klanten optreden. 

Dit maakt dat mijn vertrouwen in Sony weer is toegenomen!