annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pauzeren live tv kan niet, kan deze functionaliteit toegevoegd worden?

profile.country.NL.title
Sander3
Ontdekker

Pauzeren live tv kan niet, kan deze functionaliteit toegevoegd worden?

Ik heb sinds een tijdje een Sony KD-43XF8599 TV. Ik ben best heel tevreden met deze TV. Alleen 1 ding mis ik echt aan deze TV. Als je aan het TV kijken ben dan wil ik de TV gewoon kunnen pauzeren met het pauze klopje. Andere merken niet android  TV's kunnen dit wel als er een harddisk aan hang en je heb een CI+ module maar android TV's kunnen dit niet. Recent de nieuwe Oreo update geinstalleerd, had gehoopt dat het na het updaten wel zou kunnen, maar helaas. Is het een idee dat deze functionaliteit met een toekomstige update beschikbaar komt? Als ik in de toekomst nog niet kan dan is dat voor mij een reden om geen android TV meer te kopen.

 

Nu doe ik het 'live tv pauzeren' met een omweg. Ik zet hem op opnemen. Dan ga ik vervolgens naar de opnames en deze zet ik dan op afspelen. En dan als het programma klaar is moet je de opname nog stoppen als die eventueel nog op opnemen staat (want anders kan je niet zappen) en je moet dan ook nog regelmatig de opnames verwijderen. Best erg omslachtig zo.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat het zo omslachtig is.  Dan maar zo, leer ermee omgaan.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sander3
Ontdekker

Ik vraag me af of dit nu bekend is bij het ontwikkel team van android tv dat dit een wens is van de klant? Staat dit al op een lijstje voor een toekomstige update? Of kan ik dit ergens kenbaar maken bij google dat sommige mensen deze functionaliteit missen en graag zouden willen hebben?