annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Oled KD 77AG9 Disney+ geen Ultra HD geen Atmos

profile.country.NL.title
cbdicx
Ontdekker

Oled KD 77AG9 Disney+ geen Ultra HD geen Atmos

Hallo, ik heb een KD 77AG9 met een Disney + app en dit account is 3 weken actief.

De eerste paar dagen kreeg Ultra HD en Atmos, nu krijg ik alleen HD en 5.1

Het vinkje staat uiteraard AAN op hoogste kwaliteit.

Ga ik op de laagste stand veranderd het naar de laagste kwaliteit, ga ik naar de middenstand gaat het naar HD en 5.1, op de hoogste stand blijft het HD en 5.1

De Denon receiver laat ook zien dat er DD+ binnen komt en niet Atmos.

 

TV loopt op Android 9 (PKG6.5042.0633EUA) en zou dus de hoogste Disney kwaliteit moeten weergeven, wat de eerste dagen ook het geval was.

Netflix doet wel Atmos en Dolby Vision, verder werkt ook de Mediaplayer via de TV gewoon zoals moet, Atmos, DTSX, Ultra HD, HDR ect. 

 

De Disney app is versie 2.2.0-rc5

 

Wat is hier aan de hand, iemand die het zelfde probleem ervaart ?

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Disney contacten, het is een Disney probleem sinds een week.

 

Als work-a-round: casten vanaf een tablet of telefoon.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
cbdicx
Ontdekker

Hallo, bedankt voor de reactie 😃

Zal best zo kunnen maar ik zou graag zien dat dit probleem opgelost wordt zodat er gewoon via de app op de TV gekeken kan worden in de hoogste beeld en audio kwaliteit.

Ik zal Disney informeren, hopelijk laat Sony dan snel de "verbeterde" Disney app toe.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony heeft niks te zeggen welke applicatie's of updates geïnstalleerd kunnen wordt in de Sony Bravia's.

Alleen Google geeft de toestemming voor de applicatie's  en updates in de Playstore.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Het ligt niet aan je Sony TV, maar aan de App van Disney!

Het is bekend dat Disney de app niet goed heeft gemaakt, dus je moet bij Disney+ klagen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de info functioneert de applicatie Disney+ weer naar behoren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
cbdicx
Ontdekker

Klopt, werkt inderdaad weer.

Nu maar afwachten voor hoelang, erg stabiel is Disney niet wat geluid betreft.

Ze streamen nu ook IMAX Enhanced, krijg op de 77AG9 een iets groter beeld dan 16/9, maar dan met Dolby Atmos en niet DTS(X) wat volgens mij samen met Imax zou horen.

 

Of doet de 77AG9 geen Imax ?