annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

nieuwe sony tv kd-49xg8196 update naar oreo probleempje ?

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

nieuwe sony tv kd-49xg8196 update naar oreo probleempje ?

Hallo beste mensen,

 

ik heb sinds 3 weken nieuwe sony tv erg blij mee. nu heb ik een update gehad naar android oreo.
soms heb ik het probleem als ik tv vanuit standby opstart dat hij soms opnieuw opstart. is er een mogelijkheid om terug te zetten naar android 7 ?wat zou dit kunnen zijn? ik heb alles al geprobeerd reset ook power reset. nu had ik gisteren de lichtsensor weer aan gezet stond uit sinds dien deed hij het niet meer zou het daar mee te maken kunnen hebben iemand meer dit probleem gehad ?

iemand nog tips ? 

alvast bedankt

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

bedankt voor je reactie,

 

ik heb inmiddels ook contact gehad met sony zelf en zij gooien het naar de hogere  hand.

ben benieuwd wat daar uit komt ff na gevraagd mocht er wat aan moeten gebeuren is het garantie.

 

bedankt voor het mee denken 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  ik heb het probleem op gelost. ik heb mijn sonos beam via de optische kabel aangesloten ik heb hier ook met sonos zelf over gesproken die vermoeden zoals jij ook dacht dat een hdmi cec conflict is nu via optische kabel staat heb ik er geen last meer van heb nu geen her starts meer gehad vanuit stand-by heb sony ook even op afstand in tv laten kijken die zagen dat er met tv niks aan de hand is. ik dacht laat het je nog even weten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback, mooi dat je het op kan lossen door gebruik te maken van de optische verbinding.

 

Veel plezier ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Terug naar Android 7.0 is niet mogelijk.

Probeer eens vast te stellen wat de oorzaak is van het opnieuw opstarten. Het is mogelijk dat het probleem wordt veroorzaakt door iets op een van de HDMI ingangen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Hoi Expert

bedankt voor je reactie. ik heb een sonos beam via arc aangesloten. en ook een hdmi switch om ik poorten te kort kwam. als ik hard reset uitvoer met stekker 1 minuut er uit moeten dan ook alle hdmi kabels er uit of kan ik dan bijvoorbeeld gewoon stekkers los halen van apparaten die er opzitten los halen ? ik kan er namelijk niet makkelijk bij, 
alvast bedankt
 
 
 
 
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je kan ook de "powerreset" uitvoeren i.p.v. de stekker eruit te halen.

 

Het 1e gevoel geeft me toch het idee dat erbij je ook het HDMI probleem door een van de aangesloten apparaten.

Is het ook niet mogelijk om op de apparaten de HDMI verbinding tijdelijk te verwijderen?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

bedankt voor je reactie,

 

ik heb inmiddels ook contact gehad met sony zelf en zij gooien het naar de hogere  hand.

ben benieuwd wat daar uit komt ff na gevraagd mocht er wat aan moeten gebeuren is het garantie.

 

bedankt voor het mee denken 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  ik heb het probleem op gelost. ik heb mijn sonos beam via de optische kabel aangesloten ik heb hier ook met sonos zelf over gesproken die vermoeden zoals jij ook dacht dat een hdmi cec conflict is nu via optische kabel staat heb ik er geen last meer van heb nu geen her starts meer gehad vanuit stand-by heb sony ook even op afstand in tv laten kijken die zagen dat er met tv niks aan de hand is. ik dacht laat het je nog even weten.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback, mooi dat je het op kan lossen door gebruik te maken van de optische verbinding.

 

Veel plezier ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!