Deel jouw ervaring!
Heb op 13/11/20 een nieuwe KD-55XH9299 aangeschaft.
Begin december had ik reeds 2x een volledige reset moeten uitvoeren.
1x owv geen signaal op eender welke HDMI poort
1x owv geen connectie met wifi ondanks dat wifi zichtbaar en werkende was.
Technieker kijkt tv na en zegt dat er niets mankeert.
Vandaag (31/3) heb ik geen beeld meer, niet van een ingang noch van het menu.
Alweer moet ik een afspraak maken met een technieker.
Ik ben ABSOLUUT ontevreden van dit toestel en raad iedereen aan deze NIET te kopen.
@Kheaven schreef:
Heb op 13/11/20 een nieuwe KD-55XH9299 aangeschaft.
Begin december had ik reeds 2x een volledige reset moeten uitvoeren.
1x owv geen signaal op eender welke HDMI poort
1x owv geen connectie met wifi ondanks dat wifi zichtbaar en werkende was.
Technieker kijkt tv na en zegt dat er niets mankeert.
Vandaag (31/3) heb ik geen beeld meer, niet van een ingang noch van het menu.
Alweer moet ik een afspraak maken met een technieker.
Ik ben ABSOLUUT ontevreden van dit toestel en raad iedereen aan deze NIET te kopen.
Dat je ontevreden ben kan, het is tegenwoordig (zeker met Android) dat er soms wat handigheidjes/onderhoud gepleegd dient te worden. dat is dan toch geen reden om iedereen de aanschaf af te raden.
De technieker zal het wel oplossen door een "Powerreset" (groene knop ingedrukt houden) uit te voeren.
suc6 ermee,
73's
Tja vervelend als het niet goed werkt, maar om nu meteen de TV de schuld te geven.
Vaak gaat men met de instellingen spelen e.d. en dan kan het net als op een computer wel eens fout gaan.
Ik zou zeggen herstart de TV eens zoals aangegeven in onderstaand filmpje;