annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

mijn tv KD-65-xe9005 werkt niet meer na de update v6.6520

profile.country.BE.title
patpotar
Ontdekker

mijn tv KD-65-xe9005 werkt niet meer na de update v6.6520

sinds de update uit te voeren afgelopen donderdag werkt mij tv niet meer. de 4 bolletjes komen nog op het start scherm en dan gaat hij over naar zwart scherm en  led die 4x rood onderaan de TV. Vrijdag naar sony gebeld. Maandag telefoon. TV was stuk maar was in garantie. Omruiling werd voorgesteld, ook aanvaard door mij.  tot op heden al enkele malen terug gebeld naar SONY wanneer nieuw toestel komt. Antwoord: hij is onderweg maar kunnen mij nog dag nog tijdstip geven van levering.

is er iemand die weet wat er scheelt aan de TV? volgens mij heeft dit met de update te maken. of is er iemand die mij kan zeggen hoe zo een inruiling loopt? want het kan toch niet dat een transporteur onderweg is zonder kennisgeving van datum levering?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al wel al geprobeerd om alle verbindingen (HDMI/USB/LAN) te verwijderen, om daarna de 230V stekker er minimaal 1 minuut eruit te houden en daarna zonder de eerder genoemde verbindingen de XE9005 opnieuw te laten opstarten.

 

Wij zeggen hier in NL, niet geschoten is altijd mis.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
patpotar
Ontdekker

yep, zelfs harde reset door aan/uit knop samen met vol-, aan het toestel zelf ingedrukt te houden en stroom terug op te zetten. Volgens sony een fout in de communicatie tss mainboard en lcd board of zo iets.....

toch raar dat dit net gebeurd als men de update installeerde...

RvdKV2
Nieuw

Mag ik vragen hoe je omruiling verlopen is?

Ik heb problemen met het scherm van mijn 3 maanden oude tv en vandaag is mij een omruiling toegezegd. Er staat dat ze daarvoor een bedrijf hebben dat binnen 2 werkdagen contact opneemt om een afspraak te maken voor de omruiling. Dus ik moet nog afwachten hoe en wat. Wat ik opmerlijk vind is dat er onderaan staat....

U ontvangt een ander model, ik het type nr gegoogeld en het is het 2019 model en opvolger van mijn huidige tv denk ik.

Maar nog opmerkelijker de medewerker heeft 2 dozen bij zich, 1 voor de tv en 1 voor de accessoires. Waarop ik me afvraag krijg ik wel een nieuwe tv? Of een gereviseerde,  waarom anders 2 dozen? Een nieuwe tv zit in 1 doos en niet in 2.

Ben benieuwd naar jouw ervaring hierin?