annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KE48A9 apps niet beschikbaar op google play op dit apparaat.

profile.country.BE.title
sd1979
Nieuw

KE48A9 apps niet beschikbaar op google play op dit apparaat.

Vrijdag KE48A9 aangekocht in Belgie om in ons weekendhuis te plaatsen in Nederland.

Speciaal android TV gekocht om makkelijk apps te kunnen plaatsen, maar niks is minder waar. In de winkel zei men dat dit een prima toestel is, en gebruiksvriendelijk om apps toe te voegen. Zou geen probleem zijn.

 

Na de installatie op zoek gegaan naar de VTMgo app, telenet flow app, maar op het scherm verschijnt dit;

"Telenet TV flow van telenet is niet beschikbaar op google play op dit apparaat" idem voor VTMgo,....

Is het normaal dat een nieuwe TV dit niet kan terugvinden of geen ondersteuning geeft? Of doe ik iets verkeerd?

 

 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@sd1979  schreef:

Na de installatie op zoek gegaan naar de VTMgo app, telenet flow app, maar op het scherm verschijnt dit;

"Telenet TV flow van telenet is niet beschikbaar op google play op dit apparaat" idem voor VTMgo,....

Is het normaal dat een nieuwe TV dit niet kan terugvinden of geen ondersteuning geeft? Of doe ik iets verkeerd?


De Google TV Playstore is een andere Google Playstore dan die we gewent zijn voor de telefoon of tablet.

 

Het is mogelijk om de bovengenoemde applicatie's te "Sideloaden". 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Welke Play store app staat er op je TV?

Hier staan ze in de Google Play Store;

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.vmma.vtm.zenderapp

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yugotv

 

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.BE.title
sd1979
Nieuw

de google play heeft enkel de optie een app op te zoeken. is niet zoals op de telefoon. Via laptop/pc had ik jouw link ook al gevonden, maar geeft dit niet terug op de tv.

 

ik zou ook niet weten welke google play versie op de tv staat. 

 

 

profile.country.BE.title
sd1979
Nieuw

Jaren geleden overgestapt naar apple devices. Dus niet echt op de hoogte van alle android toepassingen of versies.

de browserversie of telefoon versie is inderdaad verschillend. 

sideloaden... ik ga dat eens bekijken. 

prima tv, maar ongelooflijk dat je moet zitten prutsen om een app te installeren. 

app van vrt komt wel tevoorschijn. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Dat ligt niet aan de TV maar aan VTM en Telenet dat die apps niet beschikbaar zijn in de Play Store.

Dus neem met hun contact op!


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________