annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XF9005 geen geluid bij apps oplossing

profile.country.NL.title
TheoV2019
Ontdekker

KD-65XF9005 geen geluid bij apps oplossing

Pas aangeschaft KD-65XF9005, aangesloten via HDMI3 (arc), geluid was prima bij normaal tv kijken echter bij de apps wel beeld geen geluid over mijn homecinema set.

Oplossing een optical cable tussen de TV en de homecinema set (LG-LHB625)

Geluid van normaal TV kijken, via internet kijken Youtube, netflix werk prima nu.

Tags (3)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het audio signaal van alle bronnen wordt ook op de HDMI3 poort aangeboden.

Andere HDMI kabel al uitgeprobeerd?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TheoV2019
Ontdekker

Nog niet maar ik las dat er heel veel problemen zijn met geluid van apps op smart tv's niet alleen sony dus, daarom heb ik mijn voorlopige oplossing geplaatst , ik kan niet zien of de HDMI cable 2.0 is.

dus ga nog wel een nieuwe halen.