annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65AG9 CA Module (1.3) niet leesbaar

OPGELOST
profile.country.NL.title
Jacco.hornes
Ontdekker

KD-65AG9 CA Module (1.3) niet leesbaar

Hallo allen,

 

Na een week tobben en bellen met zowel Sony (1x) en Ziggo (6x) doe ik graag een beroep op jullie.

Ik zit met het volgende:

 

- Sony KD-65AG9 gekocht

- Wil via de CA 1.3 module (Quantis en via Ziggo huur geprobeerd) TV kijken

- Geeft steeds de melding: Het geselecteerde kanaal is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd

- Module op allerlei manieren geprobeerd, ook in samenspraak met telefonische Ziggo adviseurs.

 

Ziggo geeft aan dat het probleem bij Sony zou moeten liggen. Ziggo kan niets meer voor mij doen.

Nu probeer is wel zelf iets te ontdekken en wil bij de CA Module instellingen komen op de TV, echter is deze optie niet clickable. 

 

Dank voor jullie hulp, want na een week wil ik nu wel gaan genieten van mijn nieuwe Sony TV.

 

Gr Jacco

 

23 ANTWOORDEN 23
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@HereIsTom  schreef:

Ja al paar dagen bezig met de CI+ module, versie is 1.4

Ook de module er verschillende keren in en uit gehad, kaart ook, als ik ‘m erin steek krijg ik ook melding op het scherm dat hij erin zit en zegt dat hij bezig gaat met de authenticate, maar verder gaat hij niet.


Dus de AG9 ziet de kaart wel maar de module is niet terug te vinden in het menu digitale zenders?

HuH, Ziggo versie 1.4?

Als de authenticatie niet verder gaat dan is de kaart niet geactieveerd lijkt mij.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja hij geeft melding op het scherm als ik de module erin stop.

En Ziggo zegt dat de kaart is geactiveerd.

Geen idee waar ik het nu nog moet zoeken?

 

Hier bij Sony staat bij de Help dat ik de kaart gegevens kan bekijken in de CA-module set-up bij de Instellingen, maar die kan ik niet vinden?

 

 

 

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00125858#2._How_to_install_the_smart_card__CAM


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ofdat de kaart geactiveerd is, is te zien in "Mijn Ziggo".

 

Heb hier de XG9505 staan/hangen maar niet met de orginele firmware maar met firmeware van de XH9505, mogelijk kan de menu structuur anders zijn t.o.v. de AG9.

 

Instellingen - TV-kijken - Zenders - Zender installatie - Advanced istellingen - Instellingen CA-module - module-instellingen.

 


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Dus ik moet ‘m echt er met geweld indrukken?

En hoe lang duurde dan de authenticatie?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zeg niet dat je de module met geweld er in moet drukken.

De module moet er wel natuurlijk recht in de AG9 zitten.

Hoezo, de AG9 geef toch aan dat de authenticatie gestart wordt?

 

Waarom geef je geen antwoord op m'n eerdere opmerkingen?

 - HuH, Ziggo versie 1.4?

 - Instellingen - TV-kijken - Zenders - Zender installatie - Advanced istellingen - Instellingen CA-module - module-instellingen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jacco.hornes
Ontdekker

De CI module moest ik gelijkmatig met twee duimen voorzichtig de laatste millimeters doordrukken. Daarna verliep het proces gewoon soepel. Check anders even de module in je oude TV en check hoe ver deze erin gaat. Ik zag toen enkele millimeters verschil, waarna ik met grote kracht doorgedrukt heb. Ik heb vandaag toevallig weer een Sony AG9 gekocht, maar krijg de melding 'geen signaal. Controleer de externe ingang of selecteer een andere ingang met de knop INPUT'. Hiervoor moet ik denk ik een 1.3 module aanschaffen, maar heb geprobeerd de module (1.3) van mijn half jaar geleden aangeschafte TV eruit te halen, maar die zit gewoon klemvast 🙂

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Jacco.hornes Ok, ik heb het geprobeerd, maar lijkt of hij er niet verder in wil.

De module en kaart heb ik nieuw gehad, had nog een oude UPC box, maar die hadden ze meteen al gedeactiveerd.

Kan je misschien een foto van maken hoe hij in jou AG9 zit?

Verder ben ik zeer tevreden met de AG9.

 

@pa3eia Sorry, ik heb de informatie gevonden bij de Instellingen.

Zie nu dat hij wel alle informatie ziet van de Module, maar bij de Smartcard staat overal N/A?

De SmarDTV staat op het doosje 1.4 module.

 

9B550DF3-71A8-41FD-99A4-B604E04E9C65.jpegC10F7586-C647-4D6B-B3D6-62890E7BF12B.jpeg

 

 

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Of de kaart zit niet goed in de module of de kaart is nog niet geactiveerd.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

De kaart er al verschillende keren in en uit gehad zonder resultaat.

En Ziggo zegt dat de kaart is geactiveerd.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer de kaart en de module eens in een andere TV-toestel.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!