annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XF9005: hoe reset ik TV Gids?

profile.country.NL.title
Sony-20
Ontdekker

KD-49XF9005: hoe reset ik TV Gids?

XF9005 bij aanschaf direct aangesloten op Telfort TV kastje (via HDMI).

TV Gids (Programme Guide) nooit gebruikt/geactiveerd.

Vanuit apps Home pagina, kon ik direct terugschakelen naar Telfort TV via de TV-knop op de remote.

 

Kortgeleden even getest of er toch nog signaal op onze kabelaansluiting Ziggo zat, via aansluiten coax kabel.

Digitale kanalen werden gevonden, en zijn opgeslagen in Programma Guide.

Ben weer teruggekeerd naar Telfort kastje. Coax kabel verwijderd.

 

Probleem nu is:

1. bij indrukken TV-knop op remote schakelt de tv over naar Programmagids ipv naar hdmi bron Telfort tv kastje.

2. programmagids blijft volstaan met digitale zenders Ziggo, ondanks dat coax kabel verwijderd is.

Heb cache en gegevens in app ProgrammGuide gewist (instellingen > apps > ProgrammeGuide) en soft reset van tv toegepast.

Mag niet baten: programma gids blijft volstaan met Ziggo kanalen + TV-knop op remote blijft terugkeren naar TV-gids ipv hdmi Telfort kastje.

3. Heb ook geprobeerd TV-gids leeg te maken door nog eens naar digitale zenders te laten zoeken, zonder aangesloten coax-kabel. Die actie wordt afgebroken, omdat er geen signaal is. 

 

Iemand enig idee hoe ik de TV-gids kan resetten, zodat die helemaal leeg is?

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien dat het lukt (Bravia Sync op aan) om eerst de XF9005 aan te zetten en dan pas de Next.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sony-20
Ontdekker

Koppelen van 2 afstandsbedieningen via Bravia Sync lukt niet: vindt geen apparaten. Had dit in 2018 al bij Sony NL nagevraagd: kan niet.

Re. resetten TV Gids: inmiddels XF9005 teruggezet naar fabrieksinstellingen (incl. aanpassen settings etc. uren durende operatie).

Sony slogan BE MOVED. Dat kun je wel zeggen ja, maar dan op andere manier dan Sony Marketing bedoelt!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wie heeft het erover dat Bravia Sync te maken heeft met de afstandsbedieningen?

Je kan wel zeggen BE MOVED, maar lees eerst eens de Helpgids door voordat je de plank helemaal mis slaat.

 

o.a. BRAVIA Sync-overzicht

Als een apparaat (bv. Blu-ray-speler, AV-ontvanger) dat compatibel is met BRAVIA Sync via een HDMI-kabel aangesloten is, kunt u het apparaat bedienen met de afstandsbediening van dit tv-toestel.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!