Deel jouw ervaring!
Goedendag,
Ik heb vanndaag ook een email naar de customer service gestuurd, maar ik was toch benieuwd of hier iets op het forum over bekend is.
Nee met de poorten, daar is niks mee aan de hand.
Ik merk dat ik nu geen issues meer heb.
Soms komt het voor dat mijn wifi uit staat en dan zie die melding.
Misschien komt dat door het feit dat ik tijdens het casten vanuit mijn mobiel alles in 1 keer uit te zet in plaats van eerst alles netjes af te sluiten?
@Rolandtoscani schreef:
Nee met de poorten, daar is niks mee aan de hand.
Sorry,
er wordt toch niet gevraagd of dat er iets aan de hand is met de USB of HDMI-poorten.
Er wordt gevraagd wat erop deze poorten is aangesloten.
73's
Dat heb ik in de haast blijkbaar niet goed gelezen.
Er is een KPN ontvanger, een PS4 en een satelliet ontvanger Vu Plus op aangesloten.
Maar het probleem is al opgelost merk ik:)
En wat was de oplossing dan?
Paar keer een harde reset blijkbaar