annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Home Menu werkt niet meer SONY 55XD8599

OPGELOST
profile.country.NL.title
RandyKroos
Lid

Home Menu werkt niet meer SONY 55XD8599

hI,

 

Sinds aan aantal dagen (na de laatste firmware update ? ). Werkt de home knop op mijn afstandbediening niet meer. Het ligt niet aan de afstandbediening aangezien het ook niet werkt via de app op mijn telefoon. Je zit de TV wel reageren via het led lampje, maar er gebeurt dus niets.

 

Erg vervelend aangezien hier al mijn apps staan! ook kan niet meer bij mijn instellingen, dit gaat ook via het home menu. Echt waardeloos!

 

Ondervinden meer mensen dit probleem?

 

Bedankt.

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
RandyKroos
Lid

Zo is dat :slight_smile:

 

Thanks!

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Soort gelijk probleem gehad. Als ik op de Home knop drukte dimde het beeld en werd het bijna  zwart. Kom geen kant meer op.... Ook reset naar fabrieksinstellingen moeten doen... Alles opnieuw instellen maar het werkt gelukkig weer.

Bobvanbeek10
Ontdekker

Het is mij gelukt met een soft reset. Dus tv aan en dan 5 seconden de powerknop indrukken. 
gelukkig niet via fabrieksinstellingen want dan had ik alle apps opnieuw moeten installeren. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is aan te bevelen om regelmatig (1x per week) een "Power reset" even uit te voeren d.m.v. de groene knop enekele seconden ingedrukt te houden totdat het TV-toestel opnieuw kan/wordt opgestart.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!