annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe de Twin Picture-functie gebruiken op KD-55XD8599

profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

Hoe de Twin Picture-functie gebruiken op KD-55XD8599

weet iemand misschien hoe we de twin picture-functie (PAP)kunnen gebruiken voor onze nieuwe tv van sony, een KD-55XD8599.
We komen er zelf niet uit en ons was verteld dat dit een functie zou zijn van de nieuwe XD-types van sony.

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @ilsej33,

 

Kun je even checken of je de laatste software versie hebt geïnstalleerd?

 

J

profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

softwareversie PKG3.473.0107EUB geeft de TV aan.


Volgens mij komt dit overeen met de info op de sony-website: https://www.sony.nl/support/nl/product/KD-55XD8599


profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

ik heb net even telefonisch contact gehad met het Consumenten Informatie Centrum van Sony en zij weten het ook niet.
Mijn vraag is nu doorgezet naar iemand anders van Sony en ze laten mij zsm meer weten.

De medewerker van Sony dacht ergens gelezen te hebben dat de twin picture functie afgeschaft was, maar zeker weten wist hij het niet en hij gaat het ook verder uitzoeken.



 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik had je probleem doorgezet naar J(oost) vandaag. In eerste instantie kreeg ik het antwoord dat PIP niet mogelijk is op de XD8599. Hopelijk komt aankomende week een antwoord.

 

Nog even geduld,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

Ik hoop dat Joost het verkeerd heeft, want ik heb in augustus nog aan de Sony helpdesk gevraagd of twin picture ook beschikbaar is voor de xd-modellen.
Ze vertelden mij toen per mail dat het mogelijk was, zie onderstaande reactie:

 

Bedankt voor uw bericht aan Sony Support.
De PIP-functie zal inderdaad op deze toestellen beschikbaar zijn.

Het is inderdaad mogelijk om tegelijkertijd TV te kijken en PS4 te spelen.


De Twin Picture-functie is dacht ik ook geen PIP, maar PAP(picture and Picture) en het gaat mij ook echt om die beeld en beeld mogelijkheid.

Ben benieuwd wat voor antwoord jij krijgt en als ik in de tussentijd een reactie krijg van Sony, dan laat ik dat ook hier wel even weten.

profile.country.NL.title
jobles
Nieuw

Jammer dat de discussie hier ophoudt. Ook ik probeer erachter te komen of de pip pap / twin picture voor de KD-55XD8599 beschikbaar is.

Iemand?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Werkt alleen i.c.m. verschillende ingangs bronnen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

diverse medewerkers van Sony hebben mij verteld dat die functie is niet meer beschikbaar op deze toestellen.
ze weten ook niet of die terugkomt, zie de ook de 2 onderstaande reacties van deze medewerkers van Sony

Wij hadden eerder contact ontrent de PIP functie op uw televisie, waarmee u twee beelden tegelijk kon bekijken. Deze functie is ondanks wat er door verschillende personen beweerd is, helaas niet beschikbaar op uw televisie.

 

Er is voor u nagegaan, en de reden dat u geen picture and picture kunt gebruiken is omdat deze functie voor uw model niet beschikbaar is. Bij steeds meer nieuwe televisies is deze functie stopgezet.

 

 

 

 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@ilsej33

Ik dacht te hebben gelezen van PIP in de volgende versie van Android (V7) beschikbaar komt. Het is ook nog de vraag of deze versie voor jouw TV bechikbaar wordt gesteld en wanneer.

Kijk eens bij Sony.nl website bij de afdeling Service. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In XE met Android 7 is de Twin Picture functie aanwezig.

 

meer info

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!