annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe de Twin Picture-functie gebruiken op KD-55XD8599

profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

Hoe de Twin Picture-functie gebruiken op KD-55XD8599

weet iemand misschien hoe we de twin picture-functie (PAP)kunnen gebruiken voor onze nieuwe tv van sony, een KD-55XD8599.
We komen er zelf niet uit en ons was verteld dat dit een functie zou zijn van de nieuwe XD-types van sony.

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De twin picture functie funcioneerd alleen met de combinatie Digitale TV en een van de HDMI ingangen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

oke dank je voor je berichtje.

met de digitale TV bedoel je waarschijnlijk kijken via de CI+-module?

want dat is toch de enige optie om digitaal te kijken (niet via de HDMI) voor dit toestel?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met digitale TV bedoel ik inderdaad TV kijken via de CI+ module, Maar om de Twin picture functie te kunnen gebruiken is een andere bron via de HDMI ingang(en) nodig.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

Hoi dat heb ik gedaan, maar ik krijg met geen mogelijkheid de twin-picture in beeld.

In een andere post had ik verteld dat de Ci+-module niet werkte, maar om mij nog onverklaatbare redenen werkt de Ci+-module vandaag wel. Dat zal ik daar zo meteen wel vermelden.

Ik heb nu naast de Ci+-module, 3 HDMI-ingangen in gebruik.
uitgang 1. horizonbox van ziggo

uitgang 2. een mede8er.

uitgang 3. een PS4

Ongetwijfeld zal ik iets verkeerds doen, maar wat ik ook probeer, ik krijg nergens de Twin Picture-functie in beeld.
Van Sony zelf heb ik ook het volgende linkje gekregen, maar ook dat heeft helaas niet geholpen.

http://helpguide.sony.net//tv/daep1/v1/nl/02_05.html

als ik de bij het tv kijken via de Ci+-module op de actionbutton druk, komt niet de Twin Picture-functie in beeld. De enige optie die dan extra in beeld komt, is de opname mogelijkheid een op een harde schijf.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Even een tussentijdse post.

 

Om eerlijk zijn heb ik het ooit 1x gebruikt tijdens de introductie ervan in de software update. Helaas kan ik het ook nu niet vinden. Wat hiervan de oorzaak is wordt onderzocht, en kom er later dese week/weekend op terug.

 

Tot dan........

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jeetje, nu al gevonden!!!

 

Selecteer een HDMI ingang, nu is in het action menu wel tweelingbeeld beschikbaar.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

allereerst heel erg bedankt voor het meedenken, maar op de een of andere manier lukt dat hier niet.

Ik heb even een foto gemaakt wanneer ik op de action menu-knop druk op het moment dat we kijken via HDMI-1 en ik krijg nergens de optie Twin Picure te zien.
Zie onderstaande foto en misschien dat jij hier een foto kunt plaatsten hoe dat er bij jou uit ziet.

20161013_204603172_iOS.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het gaat net andersom, PiP is op dit moment alleen nog maar in de HDMI mode actief.

Kijk bijv. naar de Horizonbox, nu is als het goed is de functie wel beschikbaar in het "action menu".

 

Wel de laatste software versie geinstalleerd?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ilsej33
Ontdekker

hoi, op de vorige foto kijk ik eigenlijk ook via de hdmi-1 naar de horizon box en heb ik toen het action menu geopend.
Vreemd he.

Op de volgende foto kijk via de Ci+-module en dan komt er een extra optie beschikbaar om op te nemen, helemaal rechts, maar helaas niets van Twin Picture.

20161014_071241834_iOS.jpg


Op de laatste foto kijk ik weer via HDMI-3 en selecteer dan ook het action menu, maar ook hier niets van twin Picture.
20161014_071141499_iOS.jpg



Wat kan ik nu het beste doen dan?
Weer contact opnemen met Sony, maar die zullen mij waarschijnlijk ook niet verder kunnen helpen.