annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDD schakelt constant in uit in standby

profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

HDD schakelt constant in uit in standby

Hallo IK heb sinds een tijdje een HDD achter de tv (freecom) Opnemen gaat goed en hij herkent hem gelijk.

Bij afspelen speelt hij 10 sec en stopt de opname. Dan moet ik op pauze drukken en nog een keer en hij speelt verder. no problem, Alleen in stand by schakelt de HDD c.a om de 10 minuten in en uit . Ik vind dit veel . In het begin ging de hdd gewoon uit na zoveel tijd in stand by. Ik heb hier een artikel zien staan over hetzelfde onderwerp maar niet kunnen vinden

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Heb je ook navraag gedaan bij de maker van de HDD, Freecom? 

Hopelijk kan één van de experts hier in de community je verder helpen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jammer dat je niet het typenummer van de TV met ons wil delen.

 

Heb het vermoeden dat de Freecom HDD teveel vermogen trekt uit de USB-poort.

 

HDD info 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

IK heb een 43XF8096 van 2018 , de Hdd heeft het in het begin wel goed gedaan en ging na een bepaalde tijd uit.

ik heb ook wel eens gelezen naderhand , dat Western digitaal  hdd werden aanbevolen?

Deze freecom 2T HHD heeft altijd aan  mijn vorige android tv gezeten (Philips) . Goede tip!! teveel stoom.

Ga ik na kijken..... groet Gerard

profile.country.NL.title
gerardhenri
Ontdekker

De Hdd schakelt niet meer . Ik heb de HDD in standby er uit gehaald voor het serie nr. En toen de tv een paar dagen

zonder Hdd gebruikt . En later in standby er weer in gedaan , en hij schakelt nu niet meer zoveel. Misschien heeft de plug er niet goed ingezeten . Of een keer eerder per ongeluk er uit gehaald. Alleen blijft de HDD hij constant draaien, ik weet niet of dit hoort? . Toen ik de tv pas had, ging hij wel uit. Oja ook een y usb kabel vandaag er tussen gezet , ivm veel stroom . kijken of dit veel effect heeft .