Deel jouw ervaring!
Eind april heb ik een Sony tv (type KD-43XH8599) gekocht. Na een paar dagen viel me (ons) op dat er een storend echo/brom geluid is, vooral bij lage tonen. Ik heb allerlei instellingen geprobeerd en ook een medewerker van het bedrijf waar ik de tv kocht probeerde van alles, maar het probleem blijft. Het is zo storend dat ik de tv vaak maar uitzet.
Kunt u hierin advies geven?
BVD, met vriendelijke groet,
C.J. Broers
En wat was het advies van de verkoper nadat het hem ook niet is gelukt?
Als het echt zo erg is als u schrijf dan moet de verkoper ‘m gewoon omruilen voor een ander.
Kan zijn dat net die u hebt dus niet goed is.
Beste Tom,
Dank voor je reactie. De verkoper zei'' ik hoor het probleem, maar ik kan niets doen je hebt dit toestel besteld. Ik ga met mijn baas overleggen.
Ik hoor verder niets, wat kan ik verder doen?
Groet Kees
Gewoon contact opnemen met de verkoper en eisen dat je een nieuw toestel wilt omdat deze niet voldoet.
Je hebt recht op een vervangend toestel als ze deze niet kunnen maken.
Er zijn verder geen klachten over dit model, dus die jij nu hebt was misschien net het maandagmorgen model.