annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluid geen BEELD Sony 43x8305c (aangepast)

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

geluid geen BEELD Sony 43x8305c (aangepast)

Begin steeds meer spijt te krijgen van mijn aankoop. 

 

Zet ik vandaag de TV aan heb ik wel geluid geen beeld alleen boven in groene/blauwe streepjes daar onder wit/grijs vlak.. 

Dit is al vaker gebeurt WORD ER een beetje moe van.  in twee weken tijd 4 maal. Heb de tv nu iets meer dan twee weken. Met mijn oudere Sony nooit problemen gehad. 

 

Beeldkwaliteit is op dat moment 100%

Singaalkwalteit op dat moment 67% tot 70% dus dat is na mijn idee wel in orde..

 

De oplossing

De stekker er uit halen even wachten en weer aansluiten verhelp het probleem. of alle zenders opnieuw instaleren. 

 

Gisteren heerlijk TV gekeken was helemaal blij.. dus het werkt wel, maar het hoort altijd te werken.  

 

 

 

 

 

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kan je meer duidelijkheid geven? Zo kunnen we er niks mee natuurlijk :wink:

Wanneer heb je last van dit probleem? Bij het kijken naar zenders, of ook naar films via Blu-ray speler oid? 
En hoe ontvangt je toestel zenders? Via een settupbox of via CI+? 

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Dit is bij het aanzetten van de TV . ik heb hier Ziggo tv met een CI+ module

dit gebeurt bij het aanzetten en als ik bv naar Netflix of Youtube filmpjes heb gekeken.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens mij bestaat er geen 43x8305B, maar moet dit de 43x8305c. De Bravia's xxxxxxxB zijn uit 2014 en de C is uit 2015.

Probeer eens de X8305c i.p.v. via de groene toets rechts boven, de X8305c via de TV toets aan te zetten.

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

ID is de C hij staat op dat moment AAN. 

profile.country.NL.title
romeije59
Lid

UPDATE 2

 

Problemen blijven de laatste dagen weg, mede door dat ik elke avond de TV helemaal uitzet (schakellaar omzet) bij het aanzetten (schakellaar omzet) duurt het wat langer voor wij kunnen gaan kijken. maar de zwarte beelden met geluid blijven nu weg.

bij komend voordeel is dat hij ook geen druppel stroom verbruikt in de stanby/uit stand als er wek stroom op blijft staan. 

 

word vast vervolgd 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Even ter info,

gebruik je wel de allerlaatste update vanaf de Sony website voor de 43X8305c?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
romeije59
Lid

Heb de laaste Firmware-versie v2333 geinstaleerd met de Usb stick ja, deze is goed geinstaleerd (softwareversie PKG2.333.001EUB) of er moet nog een nieuwere versie zijn.

en het is de Sony kdl43xx8305C ...  dus niet de B