annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen internet (You Tube) meer na update

profile.country.NL.title
Arno-03
Ontdekker

Geen internet (You Tube) meer na update

Vanaf gisteren kan internet niet meer geopend worden op onze smart tv.

Het punt is dat de tijd en datum teruggezet zijn, waarschijnlijk na een update. Dit veroorzaakt een conflict met de beveiliging en blokkeert het opstartenn van het internet Tijd en datum worden normaal automatisch aangepast, maar daar is een internet verbinding voor nodig.

Handmatig aanpassen is niet mogelijk en kan niet geselecteerd worden in het menu.

Overigens heeft mijn schoonvader hetzelfde probleem met zijn Sony smart tv.

Hoe is dit op te lossen, behalve het terugzetten naar fabrieksinstellingen, want dan blijft het probleem terugkomen.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas hebben we nog steeds geen glazenbol, wil je het type(s) met ons delen om je verder te helpen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arno-03
Ontdekker

Hallo,

Het betreft een KD-55XF9005  Bravia 4K GB ATV3. Wij hebben deze televisie ongeveer een jaar geleden nieuw gekocht.

Mijn schoonvader heeft het voorgaand model en die heeft deze problemen al langer. Hij moet ongeveer na elke update, dus ongeveer maandelijks zijn televisie volledig terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit probleem bij zijn televisie is iets minder dan een jaar geleden begonnen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is een bekend probleem met de laatste automatische update v6.6555.

In dit topic kan je verschillende oplossingen vinden. Al ben ik een voorstander van Belgie als land te kiezen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arno-03
Ontdekker

Dankjewel!!!

profile.country.NL.title
odwbody
Nieuw

Heb de tv nu een half jaar en al eerder een probleempje gehad, maar nu sinds een week ongeveer het zelfde probleem als meerderen met internet. Heel vervelend en dat mag toch niet voorkomen.

Hoop dat Sony dit probleem snel oplost en hopelijk voorkomt dat het vaker gebeurt.