annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen internet, tv hangt, apps werken niet

Yeddy1
Ontdekker

Geen internet, tv hangt, apps werken niet

KD-49XF8096 van Juni 2019.

Hallo, ik heb enkele problemen met mijn TV. 

Allereerst, de TV's update gisteren nog nagekeken, deze zijn up-to-date.

1. Internet issues

De TV geeft aan wanneer ik in de browser wil, of op een app zoals spotify wil dat deze geen internet heeft. 

Wel kan ik gewoon netflix kijken zonder onderbroken te worden, youtube kijken, en spotify van mijn mobiel naar de TV streamen. Maar de spotify app op de TV zelf werkt niet, browser werkt niet, google play store werkt niet..

Na reset dezelfde problemen. 

2. Wanneer ik youtube kijk, of spotify gebruik via de app vanuit mijn mobiel dan blijft de TV na enkele minuten hangen, gaat het beeld zwart en reageert de TV pas na +-10 minuten. Netflix heeft dit probleem niet.

 

Al mijn apparaten:

Draadloos: mobiel, laptop, oude smart tv boven

Bedraad: Mediaserver (die dus aangeeft of mijn internet eruit heeft gelegen, wat al maanden het geval niet is)

Hebben geen last van het wegvallen van internet, dus ik neem aan dat de kans dat het aan mijn internet ligt nihil is, omdat de Sony TV als enigste er semi last van heeft. 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Yeddy1
Ontdekker

Dankjewel voor je reactie, ik heb de link al enkele weken geleden doorgewezen gekregen via email. 

Helaas nog niets geholpen. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat de tijd wel goed op de XF8096?

Niet getreurd als dit helaas dan het geval is, we hebben hier in de Community een work-around voor.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Yeddy1
Ontdekker

Wth dat is mij nooit opgevallen. De tijd is inderdaad niet correct. Ik ga 't proberen, dankjewel. Ik laat 't weten. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben benieuwd naar het resultaat van de Work-around oplossing.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!