annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Equalizer instel opties voor Bluetooth Headphones ontbreekt op Sony Bravia XR A90J tv

profile.country.NL.title
bertvandermeij
Ontdekker

Equalizer instel opties voor Bluetooth Headphones ontbreekt op Sony Bravia XR A90J tv

Op de Sony Bravia XR A90J is er geen mogelijkheid, wanneer ik mijn Sony Headphones WH-1000XM3 via Bluetooth verbindt met deze TV, om de geluid-instellingen via een equalizer aan te passen. Op andere apparaten is dit wel te regelen via de Sony Headphones Connect app. Het zou zeer welkom zijn wanneer Sony deze optie middels een update zou kunnen aanpassen

voor deze Sony TV Masterseries.

 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De equalizer in de Sony Bravia TV's is alleen voor het TV-toestel en niet voor de rand apparatuur zoals soundbars, hometheaters of hoofdtelefoons.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bertvandermeij
Ontdekker

Dat wat je aangeeft is mij bekend. Bij het bekijken van films met hoogwaardige geluidsformaten zoals Dolby Atmos had ik graag gezien dat er via de instellingen voor de Headphones een mogelijkheid zou zijn om met name de bastonen wat te dempen op de Bravia tv toestellen. Deze komen op de Sony headphone type WH-1000XM3 erg hard door.